Mô tả công việc
Planning
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re- sales;
New sales management
- Weekly and monthly sales and re- sales planning;
- Monitor conversion rate (visitors – placement tests- sales) daily;
- Monitor sales and re- sales performance daily;
- Co- operate with other training centres to maximize sales and re- sales for the company;
- Monitor telesales activities at centre;
- Review sales and re- sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Follow up bookings daily;
Customer satisfaction
+ Customer service
- Handle customers’ feedbacks/complaints;
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;
- Support in events organized/planned by the company;
- Verify special offer or discounts;
- Propose events, activities for centre when necessary;
+ Coaching and training
- Sales and Care Development;
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
Centre Operation
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Observe/monitor to make sure EP’s performance is accurate and professional;
- Arrange staff working schedule;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
School contract
- Follow up payment at school;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
- Visit school to build relationship;
Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
Reporting
- Verify weekly and monthly ILA account report;
- Corporate report;
- Verify Non- standard Working Hours Report;
- Verify weekly monthly new sales and re- sales report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any “Outstanding Payment” cases;
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
CM/GCM Delegation
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
Account management
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Transfer account on time if any issue happened.
- Assign account to EP;
- Manage account lost of each EP;
Yêu cầu công việc
Skills
- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;
- University degree, major in English;
- Experience in supervision position;
Language
- Good leadership and management skills;
- Be able to well manage and organise the job;
- Good analysis & problem solving skill;
- Be careful and details;
- Basic knowledge in finance;
- Training, delegation & coaching skill;
Qualifications
- Good communication skills both in English and Vietnamese;
Computer
- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);
Other requirements
- Be able to work on shift;- Be able to travel to another centre as request.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-07 23:55:02
Được thành lập từ năm 2005, Hệ thống Trường Việt Mỹ VASS (Vietnamese American School System) bao gồm các bậc học từ Mầm Non đến Trung học Phổ thông, đào tạo Ngoại ngữ, Tin học và Bồi dưỡng Văn hóa. Trong lãnh vực dạy Ngoại ngữ, VASS chuyên đào tạo tiếng Anh mọi cấp độ, từ Anh văn Mẫu giáo, Thiếu nhi, Thiếu niên, Giao tiếp, luyện thi TOEIC, TOEFL, IELTS…
Hệ thống trường Việt Mỹ VASS được IIG Việt Nam – đại diện độc quyền của Viện Khảo Thí Hoa Kỳ ETS tại Việt Nam – chỉ định làm Trung tâm Khảo thí (Test Center) cho các kỳ thi TOEIC, TOEFL. Tương tự, VASS được Hội Đồng Anh (British Council) chỉ định làm Trung tâm Đào tạo và Luyện thi IELTS tại TP Hồ Chí Minh. Với quy chế này, hàng năm VASS đào tạo và chuẩn bị hàng ngàn lượt học viên tham gia các kỳ thi quốc tế TOEFL, IELTS, TOEIC, trong đó có những em đã đạt kết quả xuất sắc như: em Nguyễn Ngọc Việt Nữ đạt IELTS 8.5 điểm (trên điểm tuyệt đối là 9), Phạm Nguyễn Phước Tường đạt 104 TOEFL iBT, Nguyễn Hạnh Dung và Trương Việt Hà đạt 99 điểm TOEFL iBT Junior (trên điểm tuyệt đối là 116), Nguyễn Trần Thảo Nguyên đạt 885 TOEIC Junior (trên điểm tuyệt đối là 900), em Trương Công Lý đạt điểm tuyệt đối TOEIC 990.v..v…
Ngoài việc đào tạo tiếng Anh cho học viên và sinh viên tại các cơ sở của mình trên địa bàn TP. HCM, Hệ thống trường Việt Mỹ VASS còn tổ chức Chương trình Học Bổng Tri Thức Trẻ . Đây là chương trình học bổng dành cho sinh viên các trường trung cấp, cao đẳng, đại học và học sinh các trường phổ thông trên địa bàn TP. HCM. Chương trình Học Bổng Tri Thức Trẻ của Hệ thống VASS ra đời một lần nữa khẳng định trách nhiệm của Hệ thống VASS đối với cộng đồng và xã hội, góp phần thực hiện chủ trương của đề án Ngoại ngữ quốc gia là từ nay đến năm 2020, tiếng Anh phải trở thành thế mạnh của học sinh, sinh viên Việt Nam.