Why do we need you:
As the demand for Digital Transformation using eCommerce globally is growing so rapidly, SmartOSC is expanding very fast along with the need to build our World-Class Enterprise Sales team in different markets - Australia, Japan, Korea, the US, EU, and SEA.
This mission of the Customer Success Executive is to work closely with the internal team as part of a driven, hungry multi-functional team responsible for the Australia market.
Benefits:
● Attractive salary package
● A very dynamic cross-cultural working environment in IT industry
● Working directly or indirectly with colleagues and clients that are based in Australia
● Ongoing professional development and training opportunities
● Training on problem solving and critical thinking skills
● Performance review twice a year
● Premium health care
Responsibilities:
● Supporting Account Manager(s) in many sales activities
● Attending project meetings with clients, acting as the liaison between clients and project teams
● Monitoring the progress of assigned projects and providing updates to relevant stakeholders
● Participating in RFP, RFI, RFQ response process when required
● Creating reports, invoices, contracts, and other documents for Account Management team
● Planning meetings and organizing project logistics
● Preparing presentation materials for internal and external meetings
Requirements:
Essential:
● Lifelong learning attitude, hard-working and self-accountable
● Proven ability to work under high pressure
● Fluent in both spoken and written English (Advanced level)
● Strong organizational and time management skills
● Excellent communication and interpersonal abilities
● Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results
Desirable (Good to have):
● A good understanding of any project management software/tools
● Experience working in cross-culture, international environments
● Bachelor’s degree or equivalent years of experience in a related position
● Background in the IT industry is preferred
- How to Apply: Please submit your updated CV in English including your contact email, phone number with the subject “[SmartOSC] Customer Success Executive” to: [email protected] (Ms. Thơ)
Sannadle được thành lập với tiền thân là Công ty TNHH Sannaedule Korea năm 2004 tại Hàn Quốc Thành phố Chunju . Đứng đầu là Master Oh JunMin, chuyên gia CÔNG NGHỆ THỰC PHẨM giàu kinh nghiệm, Công ty Chuyên sản xuất và thương mại nội địa và xuất khẩu các loại bánh Truyền Thống của Hàn Quốc,hương vị chuẩn của xứ sở Kimchi,như bánh Gạo Hàn Quốc Các Loại, Bánh Khoai Tây, Bánh Phô mai, Bánh Khoai Lang, Bí Đỏ, Kimchi và Sốt Các loại....Với nhà xưởng đạt tiêu chuẩn HACCP. 2012 Công ty TNHH Sannaedule Korea Chính thức có mặt tại VIỆT NAM trụ sở và xưởng sản xuất tại TPHCM với tên gọi mới là Công ty TNHH MTV Sannadle.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các đãi ngộ của công ty và sau 1 tháng thử việc sẽ được kí hợp đồng và ký BHXH.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Trò chơi
- Giải trí
- Ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
-
Sannadle được thành lập với tiền thân là Công ty TNHH Sannaedule Korea năm 2004 tại Hàn Quốc Thành phố Chunju
Mission
- Sannadle tiến hành đầu tư nhà xưởng hoàn thiện đạt chuẩn VỆ SINH AN TOÀN THỰC PHẨM, ĐẢM VỆ SỨC KHỎE NGƯỜI TIÊU DÙNG và máy móc công nghệ hoàn toàn từ Hàn Quốc phục vụ công tác sản xuất.