What You Will Do
- Working directly with the Business Development Manager and clients, taking briefs, and making proposals.
- Meeting and liaising with clients to discuss and identify their requirements
- Working with other team members to devise a campaign that meets the client’s brief and budget.
- Maintain as the main point of communication contact between clients and the various internal departments, in support of client’s specific e-commerce business needs, which includes channel distribution, creative and content creation, advertising support, and other services related to e-commerce store management or website management.
- Identify and generate potential profitable business relationships/ opportunities by studying integration of new growth areas/ trends accompanied with company strategies and operations; examining risks and potentials; estimating partners' needs and goals.
- Individually locate or propose potential business deals and close/generate profitable business relationships/deals by contacting potential partners; discovering and exploring opportunities, coordinating requirements; developing and convincing clients with support from internal/function teams; and integrating contract requirements with business operations.
- Build good relationships with other departments, clients, and agencies.
- Bachelor Degree
- At least 3 years of working experience in E-commerce is required; and 2 years of working experience in the same position
- Significant experience in professional client relationship management.
- Proficient English.
- Strong leadership skills.
- Strong communication, presentation, negotiation, and interpersonal skills and well-organized with a good sense of responsibility
- Good strategic thinking, analytical and listening skills.
- Clear mindset, result-oriented with passion for work
- Experience in a fast-paced work environment is a plus
- Knowledge of performance & e-commerce planning is a plus
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-3 months salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Private Health Insurance
- TGIF, monthly birthday, and other fun events
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in a professional, active, international, and dynamic environment
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.