- Based in Ha Noi & work closely with the internal Account Strategy team to understand the clients’ online advertising campaigns’ objectives
- Responsible for campaign set-up, optimization and ensuring that the campaigns deliver and meet the KPIs across digital advertising platforms (Google Ads, Facebook, Tiktok...).
- Actively monitor campaign KPIs via platform’s dashboard and reporting
- Assist in troubleshooting technical issues Analyze data and prepare insightful reports
- Evaluate the effectiveness of campaigns in order to inform future campaigns
- Support with other Ad Operations tasks when required
- Bachelor’s degree (communications, marketing, advertising, or media preferred)
- At least 1 years of working experience in digital media positions.
- Ability to prioritize and organize workload
- Have some experiences with popular ad platforms such as Facebook Ads, Google Ads or TikTok Ads.
- Researching, critical & logical thinking, teamwork
- Understand general digital marketing principles.
- Knowledge in Analytics tools would be a plus.
- Good at verbal and written communication skills
- Good command in English
- Attractive Salary
- Performance Review (2 times per year )
- Performance Bonus (0.5 - 3 months salary)
- Annual Paid Leave (15 days)
- Sick, compassionate, and special leaves
- All-hands meeting at overseas
- Private health Insurance
- Annual MVP Awards (prizes up to 5,000USD)
- TGIF, monthly birthday and other fun events
- MacBook to be provided
- Work in a professional and dynamic environment
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.