If you’re passionate about driving growth, innovation, and making a significant impact in the fintech industry, we invite you to join our team and help shape the future of financial services at MoMo. Apply today to be a part of our dynamic and forward-thinking organization.
What you will do
- Strategy:
- Define and propose user-growth strategy (acquisition, retention) and communication plan for MoMo Rewards;
- Plan and design growth initiatives annually with quantifiable objectives based on extensive research, analysis, and collaboration with relevant teams;
- Build detailed tactical plans for assigned growth projects, encompassing various levers such as marketing, promotions, product features, and campaigns;
- Lead the execution of major projects and activities, including media campaigns, promotion programs, and product optimization.
- Promotion:
- Utilize data analytics to optimize promotional programs based on customer behaviors, achieving cost reduction while increasing user growth and retention.
- Market Research:
- Conduct market research and competitive analysis to identify growth opportunities, market trends, and customer needs.
- Product Collaboration:
- Work closely with the product team to provide user insights essential for product development and growth.
- Budget Management:
- Manage annual budget allocation between promotional costs and media mix to align with business objectives across in-app and external channels.
- Monitoring & Reporting:
- Continuously monitor and analyze key performance indicators (KPIs) related to growth initiatives.
- Provide regular reports and insights to senior management.
- Stakeholder Management:
- Collaborate with other business units and departments to understand and jointly drive the achievement of their business targets.
- Experiments:
- Implement and evaluate A/B tests and experiments to optimize conversion rates and improve the user experience throughout the customer journey.
- Bachelor’s degree in Marketing, Data, Business, or Finance;
- Minimum of 1 years of experience in relevant fields such as Growth, Digital Marketing, and Key Account Management;
- Familiarity with the Fintech/Ecommerce;
- Strong understanding of user-centricity concepts and marketing platforms;
- Strong analytical skills;
- Strong intuition about users and products; experience in product is a plus;
- Hunger to drive action and impact;
- Strong interpersonal skills, capable of managing senior stakeholders.
Ẩn mình giữa những núi đá vôi cao chót vót và những hòn đảo tươi tốt, Hôtel Perle D'Orient Cat Ba – MGallery chào đón du khách đến với thế giới tĩnh lặng vẻ đẹp, sự khám phá nhàn nhã và những thú vui cây nhà lá vườn. Khu nghỉ dưỡng mang lại một mang tính quốc tế với phong cách Đông Dương cổ điển, đồng thời mang đến cho du khách tầm nhìn tuyệt đẹp ra Vịnh Lan Hạ và Vườn Quốc gia Cát Bà gần đó. Với cách bố trí theo phong cách mở được mô phỏng theo những ngôi nhà truyền thống của Việt Nam, mỗi phòng trong số 121 phòng tại Hôtel Perle D'Orient đều được thiết kế để gợi lên lịch sử lâu đời của Đông Dương. Đó là một lịch sử trở nên sống động trong phong cách trang trí nội thất đầy đủ tiện nghi: gỗ cứng chất lượng cao sàn nhà, bồn tắm có chân đế kiểu cũ, ghế đan bằng mây, quạt trần truyền thống và các chi tiết phức tạp. các mẫu ốp lát. Tất cả đều sử dụng chất liệu và nội thất cổ điển mang hơi thở Đông Dương thời hoàng kim