What You Will Do
- Based in Ha Noi & work closely with the internal Account Strategy team to understand the clients’ online advertising campaigns’ objectives, support for regional markets (mainly for TH & JP market).
- Responsible for campaign set-up, optimization, reporting and ensure that the campaigns deliver and meet the KPIs across digital advertising platforms (Google Ads, Facebook, Tiktok, LINE Ad, DV360, LinkedIn...)
- Monitor ad performance and proactively identify potential risks or issues that may impact campaign delivery or success.
- Troubleshoot technical discrepancies and ad delivery errors promptly, ensuring minimal disruption to ongoing campaigns.
- Analyze data and prepare insightful reports
- Evaluate the effectiveness of campaigns in order to inform future campaigns
- Check if campaign pixels are implemented correctly on client websites & if conversions are correctly tracked.
- Continuously stay updated on industry trends, ad platform updates, and evolving risks, adapting strategies accordingly to enhance operational stability.
- Support with other Ad Operations tasks when required
- A Bachelor’s degree from a university
- 3+ years of working experience as Ad Operations. Candidates with extensive experience in performance campaigns are preferred.
- Experience in managing regional online advertising campaigns in ad platforms and perform complicated campaign analysis
- Good command of English and Vietnamese. Japanese language skills are not mandatory, but candidates with Japanese proficiency will be given higher priority.
- Good knowledge in display, video, social and search advertising (SEM, Display network, Video network, Facebook, Tag management, etc)
- Knowledge in Analytics tools (Google Analytics) & Measurement Tools (Campaign Manager, Sizmek, Appsflyer) would be a plus
- Detailed-oriented, well organized with a good sense of responsibility
- Proactive and willing to learn
- Ability to work well under pressure, managing multiple tasks and deadlines efficiently while prioritizing safety and reliability.
- Excellent teamwork and ability to adapt
- Possess logical reasoning skills with numerical ability
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-month to 3-month salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Private health Insurance
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in professional, active, international and dynamic environment
Nằm ở trung tâm của khu vực Đồng Khởi và sông Sài Gòn, Icon Saigon Hotel cung cấp cho khách hàng những dịch vụ tuyệt vời và các phòng đầy phong cách.
Hãy để chúng tôi đưa bạn vào thế giới của thiết kế tuyệt vời và chọn loại phòng yêu thích của bạn trong văn hóa Việt Nam của khách sạn boutique độc đáo quyến rũ của chúng tôi.
Nhà hàng tinh tế, quầy bar trên tầng thượng, hồ bơi vô cực, spa Icon với các dịch vụ chăm sóc sức khỏe khác nhau và một loạt các sự kiện văn hóa trong khu vực biến kỳ nghỉ của bạn thành một trải nghiệm đáng chú ý.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Thể hiện năng lượng và phong cách độc đáo của thành phố, khách sạn Icon Sài Gòn đặt du khách vào trung tâm của tất cả tại một khách sạn cách trung tâm thành phố vài bước chân như Nhà Hát Lớn, Nhà thờ Đức Bà, Bưu điện Trung tâm Sài Gòn, Dinh Độc Lập và chợ Bến Thành.