Job Description
• Receive and respond to requests from users via group chats and process or forward issues to relevant parties according to SLA response time.
• Support supermarket staff in responding to customers when there are issues related to OneLife prepaid card top-up, issues in the process of placing online orders on the web/app, accumulating points, paying using OneLife prepaid cards, etc.
• Support the customer care team with issues related to the web/app application based on customer requests, etc.
• Maximum processing time for 1 ticket: 30 minutesl
• All tickets will be logged on the system.
• Develop APIs and tools to support automatic problem handling.
• Analyze and research projects to provide the best and fastest support for customers, supermarket staff and customer support team.
Location & Working Time
• Working time:
Working hours: from 9AM → 5PM, from Monday to Friday 2 to Friday
• Overtime:
6AM → 9AM, from Monday to Friday
5PM → 10PM, from Monday to Friday
6AM → 10PM, from Saturday to Sunday
Holidays: Holidays will be multiplied by the coefficient according to the provisions of the labor law.
Requirements
Knowledge
• 4th year students or higher, currently studying or graduated in the field of information technology.
• Priority is given to students from the University of Information Technology (VNU-HCM), University of Natural Sciences (VNU-HCM), FPT University.
• Understanding of database management (PostgreSQL, MongoDB, ...)
• Understanding of backend system programming (Golang, Python, ...)
• Understanding of information security and application development processes.
Skills
• Clear and easy-to-understand communication, presentation, content layout.
• Careful, thoughtful, responsible for work.
• Willing to receive, learn new knowledge and improve personal capacity.
Benefits
• Flexible working location, can work remotely or in the office.
• Contact and grasp be operated by the OneLife web/app system.
• Understand the mechanism of operating products from offline to online.
• Opportunity to learn and develop a career related to DevOps, backend system programming.
• Contact and work with a team of dynamic, experienced engineers in many different fields such as Data, AI, Backend, Frontend.
• Insurance and other benefits exclusively for Seedcom employees.
Công ty TNHH Công nghệ Koh Young, một nhà cung cấp thiết bị đo lường và kiểm tra hàng đầu và cung cấp thiết bị và giải pháp, phục vụ rất nhiều lãnh đạo ngành công nghiệp trong lĩnh vực bán dẫn, bán dẫn, , y tế, công nghiệp, và bán dẫn Chúng tôi có trụ sở chính tại Seoul Hàn Quốc, chúng tôi duy trì các văn phòng tại Đức, Hoa Kỳ, Trung Quốc để liên lạc chặt chẽ với khách hàng của chúng tôi với đối tác bán hàng và hỗ trợ mạng trên tất cả các lục địa, quốc gia và tiểu bang
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2002
Mission
Koh Young đang dẫn đầu cuộc cách mạng THÔNG MINH để đẩy nhanh sự phát triển của đổi mới công nghiệp và y tế vì lợi ích của nhân loại và xã hội.
Review Koh Young Technology Inc
Có thể đăng ký nghỉ summer holidays (1 tuần) + winter holidays (1 tuần). Được học các khóa học tiếng Anh online chất lượng.(rv)
Phỏng vấn có 2 vòng 1 vòng technical và 1 vòng pv qua skype vs sếp hàn nhé. Sau vòng đó công ty sẽ yêu cầu cung cấp sao kê lương 6 tháng, bảng điểm đại học + chứng chỉ bằng cấp các kiểu (rv)
Sếp thoải mái, thân thiện, tốt bụng(rv)