Mô tả công việc
Job task to be done within a day
Morning/First half day shift:
• Cooking and set up and refilling breakfast buffet and make sure following standard breakfast menu.
• Being responsible check all food before for food order from butchery and store. Make sure that enough food to use whole day and breakfast tomorrow (when Chef De Parties absent)
• Preparing, cooking and presenting all food for a la carte menu, daily lunch buffet.
• To work closely with the Pastry teams and Butcher teams when clear buffet and make sure that to minimize food wastage in Main kitchen
• Daily briefing (when Chef De Parties absent)
Afternoon/second half day shift
• Preparing and cooking all food for a la carte menu and daily dinner buffet
• Responsibilities about checking all the food set up in buffet dinner and filling the form of food order
• Refilling the food for dinner
• Clearing dinner buffet and keep the leftover food to be
• To work closely with Supervise Restaurant and pastry team about clear buffet dinner and follow standard.
• Hand over and co-operate with night shift preparation food for breakfast tomorrow.
• Make sure leading all staff on shift follow “Closeting kitchen” standard.
Job task to be done within a week
• Making staff duty roster
Job task to be done within a month
• Doing monthly food inventory together with Hotel Cost Controller
Other assignment/other job arrangement
• To work closely with the Ex Chef & Ex Sous Chef, Chef De Parties in order to assure a smooth Main Kitchen operation
• To be flexible with work schedule.
• To work closely with Ex Chef & Ex Sous Chef, Chef De Parties in maintaining food standards
• Make sure food items in Refrigerators and Deep Freezers and only hold essential and necessary items on stock.
Training and Human Resources
• To assist the training department whenever needed
• Control the work of staff during shift
• To offer assistance to colleagues at all times.
• To enforce operational standards that are reviewed periodically and then updated and improved.
(Nghiêm chỉnh làm việc theo đúng tiêu chuẩn của khách sạn, luôn học hỏi để tiến bộ)
• Joining all Hotel training courses.
(Tham gia đầy đủ các lớp đào tạo của khách sạn).
Guest Service Responsibilities
• Responsible for the Kitchen staff, in here area in all aspects of food preparation and hygiene.
• To maximize employee productivity and morale and consistently maintain discipline following hotel guidelines and local legislation.
• Responsible for the organization of work shifts to ensure adequate staff coverage to meet business demand.
• To ensure that all staff have a clear understanding of Hotel’s Employee Handbook.
• To enforce the food preparation and preparation guideline to ensure consistent quality culinary offering to our guests.
(Trình bày món ăn theo đúng kĩ thuật quy định để đảm bảo phục vụ khách hàng hiệu quả nhất)
• Maintain food safety & protection. All food in working areas should be in compliance with food handling techniques, to including dating, proper storage, rotation… Maintain the basic food safety and sanitation in accordance with the company policies.
(Bảo quản tốt thực phẩm. Mọi khu vực nấu luôn sạch sẽ, thực phẩm cần được bảo quản trong khu vực tốt, có gắn hạn sử dụng)
Quyền lợi được hưởng
02 months of probation with full salary and 50% service charge
12 annual leave day and 01 birthday paid leave
Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Minimum 1 year experience in managing food production & culinary operations
• Additional certification(s) in Food & Beverage will be an advantage
• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
Competencies
• Strong leadership, interpersonal and training skills
• Good communication and customer contact skills
• Results and service oriented with an eye for details
• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
• Perform any other duties, which may be assigned by the management from time to time
Yêu cầu hồ sơ
Tel: 024 3 226 392 - Email: nhi.phamnguyenhai(a còng)accor.com hoặc minh.do(a còng)accor.com
SEVEN SYSTEM Việt Nam 7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế với hơn 62.000 cửa hàng với Việt Nam là thị trường thứ 19. Được thành lập vào năm 1927 bởi 7-Eleven Inc., cửa hàng đầu tiên được mở tại Dallas, Texas. Từ năm 2004, 7-Eleven Inc. là công ty con thuộc sở hữu hoàn toàn của Seven Eleven Nhật Bản, sau đó được nắm giữ bởi Seven & I Holdings, cả hai đều có trụ sở tại Toyko, Nhật Bản. Seven System Viet Nam (7-Eleven Việt Nam) là Đơn vị nhượng quyền chính của hệ thống cửa hàng tiện lợi 7-Eleven tại Việt Nam. SSV khai trương cửa hàng 7-Eleven đầu tiên vào ngày 15 tháng 6 năm 2017 tại tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH của Nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 06/07/2015
Mission
7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi hàng đầu thế giới. Trong lịch sử phát triển của mình, 7-Eleven luôn đề cao yếu tố con người và xác định đó là nền tảng cho sự phát triển bền vững. Chúng tôi không ngừng nỗ lực xây dựng môi trường làm việc cởi mở, sáng tạo, truyền cảm hứng cho nhân viên phát triển kỹ năng và tự hoàn thiện nâng cao năng lực bản thân.