Mô tả công việc
Job Summary
Key Accountabilities and Performance Measures Impacted for both In- house teams and 3rd Parties as well.
Key Roles & Responsibilities
Sales operation planning, management and monitoring:
- Maintain of low attrition rate for agents and team leaders
- Ensure all the audit requirements are met and follows the policies laid down by the company
- Ensure the changes in the policies are communicated in time to staff
- Manage tele sales agents, field sales agent through team leaders
- Agents and team leaders to be fully equipped, trained along with regular coaching to ensure they are able to do their job and perform as per company standards
- Delivery the sales targets
People development, training and motivation:
- Termination of agents on account of non- performance / disciplinary issues
- Recruitment of agents
- Implementation of any process which helps improves process efficiency
Problem Complexity:
- Updated training deck to be maintained, daily feedback and coaching diary to be maintained. Finally result to show the effectiveness.
- Non routine – Non- cooperation by team leaders, agents on a certain policy/process of the company to adhere to the changed policy, non- delivery of targets, reduction of no of seats Performance measures
- Satisfactory Audit ratings and visit memo’s
- Monthly Attrition MIS
- Routine Problem – Agent not reporting to work, non- adherence of the process by an agent / team leader
- Daily & monthly productivity MIS reflecting the calling & conversion metrics
- Daily & monthly originations of loans/insurance policies
Yêu cầu công việc
Job Requirements
Qualification: Candidate must possess at least a Bachelor Degree
Work Experience: Minimum 3- 5 years of experience in related field managing teams, preference to be given to candidates who have experience in sales & distribution in banking/finance companies.
- Preferably Managers specializing in Sales – Tele sales/Telemarketing or equivalent
Skills
Knowledge: Should have basic knowledge of the financial/insurance products.
- Good communication skills
- Excellent MS- Office skills
- Good team player & fast learner
- Good command over English.
Attitude
- Trust- worthy
- Proactive
- Positive thinking
Quyền lợi
Bonus:
Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary
Healthcare:
Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children
Annual leave:
14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-11 02:05:02
SEVEN SYSTEM Việt Nam 7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế với hơn 62.000 cửa hàng với Việt Nam là thị trường thứ 19. Được thành lập vào năm 1927 bởi 7-Eleven Inc., cửa hàng đầu tiên được mở tại Dallas, Texas. Từ năm 2004, 7-Eleven Inc. là công ty con thuộc sở hữu hoàn toàn của Seven Eleven Nhật Bản, sau đó được nắm giữ bởi Seven & I Holdings, cả hai đều có trụ sở tại Toyko, Nhật Bản. Seven System Viet Nam (7-Eleven Việt Nam) là Đơn vị nhượng quyền chính của hệ thống cửa hàng tiện lợi 7-Eleven tại Việt Nam. SSV khai trương cửa hàng 7-Eleven đầu tiên vào ngày 15 tháng 6 năm 2017 tại tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH của Nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 06/07/2015
Mission
7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi hàng đầu thế giới. Trong lịch sử phát triển của mình, 7-Eleven luôn đề cao yếu tố con người và xác định đó là nền tảng cho sự phát triển bền vững. Chúng tôi không ngừng nỗ lực xây dựng môi trường làm việc cởi mở, sáng tạo, truyền cảm hứng cho nhân viên phát triển kỹ năng và tự hoàn thiện nâng cao năng lực bản thân.