To coordinate the fulfilment of the work safety & training, maintain the highest food safety and hygiene standards (HACCP) at all times, implement new buffet design on regular base, and creating new culinary trends , Strive for the highest standards
Responsible of the kitchen equipment and machinery's, coordinates its maintenance & cleaning of all facilities to maintain good working condition. Verify and check the temperatures of walk in coolers and freezers & fridges in each outlet, report and prepare a defect list for the engineering maintenance department (ASAP)
To check that the needed materials for the right work of the kitchen are available, assuring its preservation and turnover. Work closely with the Food Storeroom to place the orders to the store on time.
To check the correct temperature and follow recipes according to Hotels food safety standards
To supervise and work closely according to what is been designed by the food & beverage department
To coordinate the preparation of menus for special events, according to what is been communicated by sales / banqueting department.
To design the menu's for their specific restaurants and banquets. To propose the prices to the management, according to cost percentage requirements established by F&B Director
To keep a fluent communication with the F&B service staff, in order to reach a good coordination between both departments.
Responsible of the kitchen inventory & expenses -wastage-breakage
To elaborate of the annual budget of the kitchen.
To manage the recruitment, training and development of the staff according to the human resources procedures and the quality guide provided by the Brand.
To analyze the quality index and the customer's comments and to set up corrective actions and improvement plans.
To carry out duties and tasks as assigned by the supervisor.A Culinary degree from an international hotel school or completed a formal western Cooking style
Apprenticeship
Occupational training (or equivalent)
Fluently in English
Plan & propose effective promotions Banqueting
Food cost control
Unique Buffet set up, Presentation Concepts
Great attitude with colleagues & customers
6-8 years in the same position in hotels of similar category and servicesAttractive salary and benefits package.
Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
13th month salary, and holidays.
To participate in any Training/Development schemes as recommended by senior management.
SEVEN SYSTEM Việt Nam 7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế với hơn 62.000 cửa hàng với Việt Nam là thị trường thứ 19. Được thành lập vào năm 1927 bởi 7-Eleven Inc., cửa hàng đầu tiên được mở tại Dallas, Texas. Từ năm 2004, 7-Eleven Inc. là công ty con thuộc sở hữu hoàn toàn của Seven Eleven Nhật Bản, sau đó được nắm giữ bởi Seven & I Holdings, cả hai đều có trụ sở tại Toyko, Nhật Bản. Seven System Viet Nam (7-Eleven Việt Nam) là Đơn vị nhượng quyền chính của hệ thống cửa hàng tiện lợi 7-Eleven tại Việt Nam. SSV khai trương cửa hàng 7-Eleven đầu tiên vào ngày 15 tháng 6 năm 2017 tại tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH của Nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 06/07/2015
Mission
7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi hàng đầu thế giới. Trong lịch sử phát triển của mình, 7-Eleven luôn đề cao yếu tố con người và xác định đó là nền tảng cho sự phát triển bền vững. Chúng tôi không ngừng nỗ lực xây dựng môi trường làm việc cởi mở, sáng tạo, truyền cảm hứng cho nhân viên phát triển kỹ năng và tự hoàn thiện nâng cao năng lực bản thân.