Current customers:
Growing existing customers in the HCM region: increasing market share and achieving sales targets. In
charge of program "Water to Workers"
Make sure the Plan is implemented properly (posters, water dispensers with logos following the budget
allocated...)
Create orders: resolve Customer complaints (most of the time in english and french), handle logistics
tasks, track quantities and inventory.
Better attract customers to become OWE Ambassadors
Host gathering events to better engage customers as partners
Better engage our water retailers in our social mission and understand how they can help target
vulnerable households
New customers and development:
We need to look for foreign companies / clients (preferably French companies) or international schools. We must multiply 20 times the number of BTB customers by 2024 by mainly networking activities and
sales force
Attract new customers in your area by approaching each company to ensure we cover every region
comprehensively
2. Organize and manage work
Communication & relationships: reporting information in Odoo, building good relationships Internal &
external to maximize business opportunities
People Development & Process Management: Employee Training & Coaching, Management
Business Processes & Weekly Planning.
Build and challenge Team monthly goals by exceeding in your channel
Analysis of our key KPIs: number of visits, conversion rate, potential business per client, work program
according to our goals set, etc.
Track Social Impact measurement for most clients with Social Impact
3. Benchmark of the market
Observe the market trends, price of competition, marketing tools, practise in order to keep informed the
management team.
Identify the strength of OWE and propose a plan of development.
Any other ideas!3-4 years experience as B to B or similar position, experienced in the drinking water industry or NGO (with a good networks of industrial areas in HCMC)
College, Bachelor with Economic major, Marketing or business administration in or similar relevant field
from a ranking university or demonstrated and significant experience.
Capacity to work in an international context, and with a variety of stakeholders (board member level)
Strong leadership skills and Proactive attitude to suggest improvements and new ideas.
Operational, pragmatic, and hands-on mindset, not afraid by field action.
Result oriented and perfect execution would be our main objectives.
Critical thinker and problem-solving skills.
Team player, Great interpersonal and communication skills.
Strong interest in sustainable development and social impact topics.
Good communication skills to present and pitch our projects to a public
Languages: English and French requiredLocation: Vinh Loc A Commue, Binh Chanh District, HCMC + D2 office
Reporting: hierarchical to the local GM
Duration: long term contract
Start date: ASAP
Remuneration: according to experience, fix salary + variable with KPI's to be discussed (approximately
20-25 mil NET) with other benefits to be discussed.
SEVEN SYSTEM Việt Nam 7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế với hơn 62.000 cửa hàng với Việt Nam là thị trường thứ 19. Được thành lập vào năm 1927 bởi 7-Eleven Inc., cửa hàng đầu tiên được mở tại Dallas, Texas. Từ năm 2004, 7-Eleven Inc. là công ty con thuộc sở hữu hoàn toàn của Seven Eleven Nhật Bản, sau đó được nắm giữ bởi Seven & I Holdings, cả hai đều có trụ sở tại Toyko, Nhật Bản. Seven System Viet Nam (7-Eleven Việt Nam) là Đơn vị nhượng quyền chính của hệ thống cửa hàng tiện lợi 7-Eleven tại Việt Nam. SSV khai trương cửa hàng 7-Eleven đầu tiên vào ngày 15 tháng 6 năm 2017 tại tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH của Nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 06/07/2015
Mission
7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi hàng đầu thế giới. Trong lịch sử phát triển của mình, 7-Eleven luôn đề cao yếu tố con người và xác định đó là nền tảng cho sự phát triển bền vững. Chúng tôi không ngừng nỗ lực xây dựng môi trường làm việc cởi mở, sáng tạo, truyền cảm hứng cho nhân viên phát triển kỹ năng và tự hoàn thiện nâng cao năng lực bản thân.