Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Responsibilities:
- Lead and direct the routine functions of the Human Resources (HR) department including managing recruitment process, administering payment, welfare, benefits, training, development, leave, and enforcing company policies and practices;
- Ensure HR department’s operation effectively and smoothly. Ensure the Company is provided with enough and quality labor force.
- Partners with BOD and HR Managers of the Group to discuss, understand, provide cunsultancy and execute on strategic staffing plans, compensation & benefits, performance management, budget, labor relation, recruiting, retention, and succession planning.
- Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the overall business strategy
- Design, develop and manage HR policies, procedures and practices to ensure that HR initiatives are competitive, innovative and cost effective to the group
- Support to the business operation strategies by identifying and researching human resources issues; contributing information, analysis, and recommendations to organization strategic thinking and direction; establishing human resources objectives in line with organizational objectives
- Oversee and manage the performance appraisal systerm
- Ensure legal compliance throughout human resource management
- Manage and assign employees for the suitable function, obligation of each department.
- Ensure compliance in all HR practices, ensure all legal documents for both expat and local employees to be proceeded on time and complied with law and company regulations.
- Manage the HR budget effectively to the Group’s business situation
- Maintains professional knowledge, trends, best practices, regulatory changes and new technologies in human resources, talent management, and employment law
- Internal and external relation management to support professional and effective communication between all parties.
- Other tasks as assigned by BOD
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
Educational background
University graduated, preferable on Human resources management, Business administration
Experiences
At least 5 years’ experience at managerial position in foreign invested company with relevant working scopes
Skills required
Profound knowledge of Vietnam labor code and Vietnam labor market;
Good command of English and computer skills;
Organized and analytical mind, flexible, good strategic and planning skills;
Problem solving skill and self-organization skill; Strong interpersonal skills.
Personalities
Can-do attitude;
Integrity;
Creative and result- oriented;
Warm, friendly, confident personality.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Shin Yeong Project Management Company Limited là công ty chuyên phát triển bất động sản, nghiên cứu thị trường, tư vấn đầu tư, tư vấn quản lý dự án, tư vấn quản lý xây dựng, tư vấn thiết kế bất động sản, quản lý bất động sản, môi giới và phân phối, tiếp thị bất động sản.
Nhằm phát triển hoạt động của công ty, chúng tôi đang tìm kiếm ứng viên phù hợp cho một số vị trí tuyển dụng cho công ty SYPM (thành viên tập đoàn NIBC) – quản lý dự án.
Tham gia nhóm SYPM, bạn sẽ có:
- Cơ hội thăng tiến và phát triển nghề nghiệp một cách năng động và bổ ích.
- Cơ hội tuyệt vời để phát triển các kỹ năng và năng lực của bạn với nhiều cơ hội đào tạo và việc làm nhờ vào nhiều hoạt động.
- Môi trường chuyên nghiệp và thân thiện.
- Mức lương cạnh tranh và gói phúc lợi toàn diện: đánh giá lương định kỳ, tiền thưởng và các phúc lợi phụ khác để khen thưởng hiệu suất và đóng góp.
Những nghề phổ biến tại Bất Động Sản Shin Yeong
Bạn làm việc tại Bất Động Sản Shin Yeong? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn