Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
- Payment and collecting money.
- Checking & processing bank transfer documents.
- Go to the bank for the related issues for instances withdraw money, submit bank transfer documents, get bank statements & bank supplemental books, open bank accounts or other transactions (if any).
- Prepare daily cash report, update cash in/out/balance for cash on hand as well as cash in bank.
- Check the balance of cash on hand periodically to make sure that it matches with the reported figures.
- Other duties required by Team Leader/ Manager
Yêu Cầu Công Việc
Experiences:
- At least 1 year of working experience in Accounting.
Skills required:
- Basic communication in English.
- English skill: speaking and writing.
- Competence in computer (MS office).
Personalities:
- Careful & honest.
- Agile and resourceful.
- Hard-working & have a high sense of responsibility.
- Be able to work independently as well as willing to coordinate with other colleagues.
Shin Yeong Project Management Company Limited là công ty chuyên phát triển bất động sản, nghiên cứu thị trường, tư vấn đầu tư, tư vấn quản lý dự án, tư vấn quản lý xây dựng, tư vấn thiết kế bất động sản, quản lý bất động sản, môi giới và phân phối, tiếp thị bất động sản.
Nhằm phát triển hoạt động của công ty, chúng tôi đang tìm kiếm ứng viên phù hợp cho một số vị trí tuyển dụng cho công ty SYPM (thành viên tập đoàn NIBC) – quản lý dự án.
Tham gia nhóm SYPM, bạn sẽ có:
- Cơ hội thăng tiến và phát triển nghề nghiệp một cách năng động và bổ ích.
- Cơ hội tuyệt vời để phát triển các kỹ năng và năng lực của bạn với nhiều cơ hội đào tạo và việc làm nhờ vào nhiều hoạt động.
- Môi trường chuyên nghiệp và thân thiện.
- Mức lương cạnh tranh và gói phúc lợi toàn diện: đánh giá lương định kỳ, tiền thưởng và các phúc lợi phụ khác để khen thưởng hiệu suất và đóng góp.