Việc làm Smartpay JSC

Cập nhật 13/11/2024 16:39
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Smartpay JSC
Platform Support - SPX Express
Smartpay JSC
23 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

In the Platform Support role, you will represent SPX in interactions with key clients to ensure mutual objectives are met. You will coordinate and manage projects or initiatives involving the clients, and internal teams, interpret performance data, and oversee key performance indicators (KPIs). Your responsibilities include project coordination, resolving client-related issues, and collaborating with internal teams to enhance the customer experience. Additionally, you will be responsible for maintaining SOPs and managing operation-related tasks.

  • Client Representation and Coordination:
  • Act as the primary liaison between SPX and key clients to ensure alignment on objectives.
  • Coordinate and oversee projects or initiatives with key clients/internal teams, ensuring adherence to scope and timelines.
  • Review and maintain SOPs related to key clients to ensure operational consistency and efficiency.
  • Coordinate with internal teams to ensure optimal performance on BAU days and campaign days, covering aspects such as goods handover, headcounts, working schedules, space allocation, and more.
  • Address and resolve issues affecting key clients to enhance customer experience.
  • Collaborate with internal teams to identify, analyze, and resolve problems
  • Manage internal issues related to operations.
  • Data Analysis and Performance Monitoring:
  • Ability to interpret data, reports, and dashboards to provide actionable insights.
  • Monitor and track KPIs through established systems.
  • Conduct daily performance monitoring to ensure targets are met.
  • Additional Responsibilities:
  • Perform other tasks as assigned by the team lead to support overall team objectives and operations.

Requirements

  • Working time: Monday - Saturday
  • Bachelor’s degree in Business Administration, Project Management, or a related field.
  • Proven experience in project coordination or management, with client-facing responsibilities preferred.
  • Strong analytical skills with the ability to interpret data and generate insights.
  • Excellent problem-solving abilities with a proactive approach to issue resolution.
  • Effective communication and interpersonal skills for collaboration with internal teams and clients.
  • Experience with SOPs and warehouse operations is a plus.
  • Strong stakeholder management skills.
  • English to effectively collaborate with stakeholders across regions.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập vào năm 2019, SmartPay tự hào là đối tác tin cậy của các doanh nghiệp siêu nhỏ, nhỏ và vừa.

Trong nhiều năm, chúng tôi tiếp tục xây dựng và đầu tư vào con người, quy trình và hệ thống; Chúng tôi đã phát triển mạng lưới thương nhân lớn nhất kết nối "Người mua - Người bán" và chúng tôi đã chứng minh được khả năng cung cấp các giải pháp nhanh hơn, rẻ hơn và đáng tin cậy hơn trên quy mô lớn.

SmartPay tin rằng khi tiềm năng của bạn được phát huy hết, bạn có thể trở thành bất cứ điều gì bạn muốn. Và với SmartPay, bạn sẽ tự tin nói “Có, tôi có thể” trong mọi thử thách

Những nghề phổ biến tại Smartpay JSC

Bạn làm việc tại Smartpay JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Smartpay JSC

Smartpay JSC

Click để đánh giá