Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
We're excited to welcome new position that aligns with CJ Foods' strategic vision for the upcoming year! This role offers a unique and thrilling challenge.
Are you ready to embark on this journey with us?
Main responsibilities:
- Aware of the market situation for Vietnamese consumers and regions
- Corporate growth strategy and regional entry strategy
- Make mid-to long-term strategy and report to top management
- Lead the consolidation of commercial, COGS, and SG&A expenses for actual P&L and forecasting (twice per month), including analysis versus actual trends, forecast and AP
- To be responsible for delivering accurate, timely and relevant management reports with analysis in business unit performance
- To work with related departments and the management team to help make decisions
- To be responsible for controlling & decision support of respective P&L lines, business KPIs
- To coordinate with other departments and headquarter for corporate planning and monitoring to ensure the achievement of objectives
Yêu Cầu Công Việc
Ideal Portrait:
- Bachelor’s degree or higher in Accounting, Finance, management or related majors
- Good command of English and Korean (speaking and writing)
- 3+ years of experience at the same position in FMCG/Nielsen/Kantar /Manufacturing companies
- Knowledge of accepted local accounting practices and principles
- Knowledge of applicable laws, codes and regulations
- Attention to detail and accuracy
- Strong communication skill. Strong planning and organizing skills
- Good judgment and problem solving skills. Adaptive to change
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khơ Thị Group được Hoa Hậu phu nhân Thu Hoài sáng lập, đây là chuỗi hệ thống thẩm mỹ cao cấp, nhà hàng, công ty truyền thông và phân phối mỹ phẩm với mục tiêu mang đến những dịch vụ tốt nhất, nâng tầm chất lượng cuộc sống của người Việt Nam.
2008 Khơ Thị phát triển sang lĩnh vực kinh doanh mỹ phẩm với thương hiệu A-three. Công ty Hàn Tường cũng thành lập từ đó, đánh dấu một bước ngoặt lớn trong chặn đường phát triển sau này.
2014 Khơ Thị phát triển sang lĩnh vực kinh doanh ẩm thực. Nhà hàng Vương Quốc Tôm ra đời mang đậm phong cách ẩm thực xứ Đài, đầu tiên tại Việt Nam.
Không dừng lại ở những lĩnh vực thẩm mỹ - làm đẹp và ẩm thực… Khơ Thị Group còn quyết định thành lập công ty truyền thông Khơ Thị Media để thỏa mãn niềm đam mê truyền thông của mình.