Mô tả công việc
● Build partnerships with local crypto channels, agents, and KOLs to drive brand awareness and engagement.
● Establish and manage strong, ongoing relationships with channel partners and agents to ensure effective collaboration.
● Develop and execute user acquisition campaigns aimed at boosting trading volume and overall user engagement.
● Expandresources through strategic brand partnerships and manage collaboration efforts to drive business growth.
● Meetandexceed individual Key Performance Indicators (KPIs) to contribute to overall team success
Yêu cầu công việc
● Minimumof 2years of experience in business development, preferably in the financial or cryptocurrency industry.
● Existing network within the crypto, finance, or KOL community; strong connections are an asset.
● Proficiency in English is an advantage, enabling effective communication in a globalized environment.
● Active engagement in the crypto community, with a deep understanding of market trends and emerging opportunities
Quyền lợi được hưởng
- Competitive compensation and incentives tied to performance.
- Opportunity to grow within a rapidly expanding crypto company.
- Accessto cutting-edge industry insights and network
Khơ Thị Group được Hoa Hậu phu nhân Thu Hoài sáng lập, đây là chuỗi hệ thống thẩm mỹ cao cấp, nhà hàng, công ty truyền thông và phân phối mỹ phẩm với mục tiêu mang đến những dịch vụ tốt nhất, nâng tầm chất lượng cuộc sống của người Việt Nam.
2008 Khơ Thị phát triển sang lĩnh vực kinh doanh mỹ phẩm với thương hiệu A-three. Công ty Hàn Tường cũng thành lập từ đó, đánh dấu một bước ngoặt lớn trong chặn đường phát triển sau này.
2014 Khơ Thị phát triển sang lĩnh vực kinh doanh ẩm thực. Nhà hàng Vương Quốc Tôm ra đời mang đậm phong cách ẩm thực xứ Đài, đầu tiên tại Việt Nam.
Không dừng lại ở những lĩnh vực thẩm mỹ - làm đẹp và ẩm thực… Khơ Thị Group còn quyết định thành lập công ty truyền thông Khơ Thị Media để thỏa mãn niềm đam mê truyền thông của mình.