Mô tả công việc
SCOPE OF WORK:
Customer Service Officer will be overall responsible for the day to day operations of the counter area as well as front office area Customer Service Officer is the connection between residents and property managers;
Daily tasks:
Support residents/ tenants to register water usage norms;
Control guests in and out of the building Issue security card contractor card, note information in daily work tracking book and report;
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire explosion;
Keep tracking of the cases until it is resolved;
Do the cashier’s tasks if required;
Assist residents/ tenants with temporary residence registration with local authorities if required;
Receive and timely transfer external phone calls to the individual or department involved;
Maintain clean and tidy workplace;
Track and update residential information;
Receive and deliver mail magazines packages to residents or resident&039;s mailbox;
Verify and confirm the property movement registration in out from residents/ tenants;
Provide basic project information if required;
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, hygiene and security;
Follow residents’ repair request;
Assist residents to call taxi express delivery service;
Receive all complaints/ requests from residents and forward to relevant department or report directly to line manager;
Report:
Daily checklist for front office;
Daily task notes;
Other tasks:
Coordinate with other departments in daily activities and events, etc;
Perform all other duties assigned by line manager;
Yêu cầu công việc
Completed college and university degrees in fields related to administration, human resources, and hospitality management.
Efficiently handling information while using the phone.
An attractive and vibrant appearance, demonstrating professionalism
English is a must (Advanced in communication),Japanese proficiency is advantageous
Honest, careful, meticulous, hardworking, and working with a high sense of responsibility.
Minimum 1 year of experience in the fields of archiving, administration, or reception.
Proficient in office computer skills (Word, Excel, PowerPoint).
Quyền lợi
- Nghỉ phép năm
- Chăm sóc sức khỏe
- Phụ cấp thâm niên
- Đào tạo
- Chế độ thưởng
- Du Lịch
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Laptop
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-08 02:55:03
The Dream Suite là một trong những khách sạn và căn hộ dịch vụ 4 sao đầu tiên tại Đà Nẵng. Khách sạn tọa lạc trên phố Hà Bổng nhộn nhịp và cách bãi biển Mỹ Khê chỉ 3 phút đi bộ. Tại đây, chúng tôi có 26 phòng ngủ với : 14 phòng chuẩn Deluxe, 5 phòng chuẩn Premier, 5 phòng căn hộ One Bedroom, 02 phòng gia đình cao cấp hạng Executive và Suite. Tất cả các phòng đều có tầm nhìn ra phố và được trang bị đầy đủ nội thất, tiện nghi du khách. Với môi trường làm việc năng động, thân thiện, chúng tôi có nhu cầu thu hút và tuyển dụng đội ngũ nhân sự tâm huyết, tài năng, nỗ lực hết mình để mang lại những giá trị tốt đẹp cho khách hàng và góp phần đưa The Dream Suite ngày một phát triển hơn nữa.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
The Dream Suite được ấp ủ và dự định trong một khoảng thời gian dài với nguồn cảm hứng "Nơi đâu cũng là nhà". Việc thích vi vu muôn nơi nhưng vẫn muốn được trải nghiệm sự thoải mái, tiện nghi như khi ở chính tổ ấm của mình đã giúp chúng tôi xây dựng khách sạn căn hộ này.