Mô tả công việc
A. OPERATION:
- Carry out the check-in and check-out process.
- Receive and confirm reservations.
- Check and register visitors.
- Update tenant’s relevant data into tenant profiles promptly and accurately.
- Proactively communicate and check the FO logbook for sufficient information to continue monitoring work effectively.
- Regularly check and update the FO logbook related to requests, notes, and events
- Update and make purchase requests for tenant birthday gifts.
- Receive tenant cash payments and issue appropriate receipts; control the front office cash float during the shift.
- Prepare key cards for the next day’s tenant arrivals.
- Explain and provide information on facilities within the building and apartments.
- Must be well aware of all emergency policies and procedures that may arise during the shift.
- Perform other tasks as requested by the Line Manager.
B. REPORT:
- Ensure all reports in charge are updated properly and punctually.
- Carry out periodic and unscheduled reports as requested by Resident Management.
C. MANAGEMENT:
- Resolve customer issues and complaints quickly and efficiently to maintain high customer satisfaction and service quality.
- Support the FO Supervisor in training and guiding new employees.
- Regularly share and update knowledge to improve staff professional skills in the department.
Quyền lợi được hưởng
- Compulsory SHUI upon full gross salary
- 13th-month salary, review 6-month KPI bonus (on business results)
- Annual health check, Additional health insurance
- Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid-Autumn...
- Outing trip
- Uniform, free parking
- Clear growth and promoted opportunities.
Yêu cầu công việc
- Have a degree in hospitality or a related field preferred..
- At least 2 years of experience in Front Office operations
- Strong leadership and communication skills.
- Fluently English speaking skills
- Ability to work flexible hours: 6:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00 (if required)
- Customer-focused with a commitment to delivering exceptional guest service.
- 13th-month salary, review 6-month KPI bonus (on business results)
Yêu cầu hồ sơ
The Dream Suite là một trong những khách sạn và căn hộ dịch vụ 4 sao đầu tiên tại Đà Nẵng. Khách sạn tọa lạc trên phố Hà Bổng nhộn nhịp và cách bãi biển Mỹ Khê chỉ 3 phút đi bộ. Tại đây, chúng tôi có 26 phòng ngủ với : 14 phòng chuẩn Deluxe, 5 phòng chuẩn Premier, 5 phòng căn hộ One Bedroom, 02 phòng gia đình cao cấp hạng Executive và Suite. Tất cả các phòng đều có tầm nhìn ra phố và được trang bị đầy đủ nội thất, tiện nghi du khách. Với môi trường làm việc năng động, thân thiện, chúng tôi có nhu cầu thu hút và tuyển dụng đội ngũ nhân sự tâm huyết, tài năng, nỗ lực hết mình để mang lại những giá trị tốt đẹp cho khách hàng và góp phần đưa The Dream Suite ngày một phát triển hơn nữa.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
The Dream Suite được ấp ủ và dự định trong một khoảng thời gian dài với nguồn cảm hứng "Nơi đâu cũng là nhà". Việc thích vi vu muôn nơi nhưng vẫn muốn được trải nghiệm sự thoải mái, tiện nghi như khi ở chính tổ ấm của mình đã giúp chúng tôi xây dựng khách sạn căn hộ này.