Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
The Manager assists the Director to manage all matters of the department, especially in daily deliverables to provide excellent service to clients. He/she is responsible for ensuring daily accurate, timely and efficient delivery of payroll services; provide services broader than data transactions – be knowledgeable of internal process impact, recognition of risk/mitigation plans. He/she is also responsible for providing team leadership and coaching to ensure the team achieves high productivity and provides excellent service.
KEY RESPONSIBILITIES
• Lead, coach and develop junior staff in the delivery of effective and efficient services to clients in payroll, leave management and tax filling services;
• Ensure payroll process & services quality are delivered in high quality & timely manner;
• Advice clients on payroll related issues;
• Establish & implement internal control procedures;
• Enhance payroll systems and provide e-Solutions;
• Analyse customer specific demands and translate into solutions;
• Maintain relationship with clients’ management team;
• Ensure client data is maintained in the highest level of integrity;
• Assist in business development and to identify opportunities for cross-selling of company services;
• Coordinate with other Payroll teams in APAC region, review local countries’ deliverables and liaise with all stakeholders to resolve issues;
• Monitor and control the completion of timecards, billing, debt recovery and credit control actions in the department;
• Responsible for preparing/reviewing invoices and collections.
Yêu Cầu Công Việc
• Degree Holder in Human Resources Management or Accountancy or any related disciplines is preferred
• Minimum 7 years hands-on experience in payroll, retirement funds, salaries tax and well versed in related legislations; with people management and supervisory management;
• Adept in payroll software and other IT applications. Experience in payroll e-system enhancement is an advantage;
• Experience in multiple payroll / Asia Pacific region payroll will be an advantage;
• Experience in professional services firm with strong client servicing skills is preferable.
Tập đoàn TMF là một nhóm toàn cầu duy nhất với hơn 10.000 đồng nghiệp tại 125 văn phòng trên 86 khu vực pháp lý, chiếm 92% GDP thế giới và 95% dòng vốn FDI. Chúng tôi mang đến văn hóa và cách làm việc chung, đầu tư mạnh vào con người và nền tảng của mình để cung cấp chất lượng và bảo mật cao cho khách hàng. Chúng tôi tồn tại để cung cấp cho khách hàng một giải pháp toàn cầu đáp ứng nhu cầu của nhiều nhà cung cấp địa phương, mỗi nhà cung cấp đều có mức độ phức tạp và rủi ro hoạt động riêng. Khách hàng của chúng tôi bao gồm phần lớn Fortune Global 500, FTSE 100 và 300 công ty cổ phần tư nhân hàng đầu. Chúng tôi coi mình là đối tác của họ, giúp họ tuân thủ các quy tắc và quy định phức tạp ở những quốc gia nơi họ hoạt động
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2009, văn phòng Hà Nội và Thành phố Hồ Chí Minh
Mission
Cung cấp các dịch vụ hành chính và tuân thủ quan trọng tại Việt Nam và trên toàn thế giới.
Review TMF Vietnam
Nhiều cơ hội phát triển và thăng tiến nghề nghiệp.
Cân bằng giữa công việc và cuộc sống, cơ hội học hỏi các công nghệ mới, bạn có thể tự đặt ra mục tiêu cho mình.
Môi trường làm việc tuyệt vời. Nơi tốt để học hỏi và tích lũy kinh nghiệm.