Việc làm Trident Auto

Cập nhật 14/12/2024 23:24
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Trident Auto
Customer Service Manager
Trident Auto
12 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

🏤 HQ Tower - 09 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.

⏰ Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM


👉🏼 Responsibilities and Duties:

- Enhance customer service to drive engagement and organic growth;

- Manage daily customer interactions, addressing inquiries and guiding them to appropriate services;

- Oversee customer service teams, ensuring performance standards and service quality;

- Train, mentor, and manage team members to foster professional growth;

- Set and track customer satisfaction targets, collaborating to meet or exceed them;

- Develop and implement service procedures, policies, and standards for consistency and quality;

- Enforce policies to streamline operations and ensure effective and professional complaint handling;

- Design and execute customer loyalty programs to boost retention and revenue;

- Monitor team performance via key metrics (response time, resolution rate, customer satisfaction) and provide feedback;

- Analyze performance data and prepare reports for evaluation;

- Stay updated on industry trends and technology, implementing improvements;

- Lead initiatives to improve service workflows and enhance the customer experience;

- Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.


✔️Qualifications and Skills:

- At least 5 years of experience in customer service, with 3+ years in a management role (preferably in a call center);

- Fluency in English (4 skills);

- Proficient with customer service software, tools, and multi-channel service;

- Bachelor’s Degree in Business Administration, Communication, or related field;

- Strong experience handling complaints and leading teams in fast-paced environments, high-performing teams;

- Experience in analyzing data to drive service improvements and customer experience programs;

- Awareness of the latest industry trends and technologies;

- Advanced troubleshooting, multitasking, and client-facing communication skills.



👏🏼 Benefits:

● Competitive salary in line with experience and capability;

● Package Salary: 13 months of salary;

● Performance reviews twice a year;

● Premium health care Package for all employee;

● Social, health & unemployment insurance ;

● Annual leave days: 12 days/year;

● Work from home: 3 days/ month;

● Company trip, team building;

● Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through Btaskee, help you to prioritize relaxation and self-care.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Tại Việt Nam, Trident Auto là nhà phân phối chính thức của Maserati. Được thành lập từ năm 2016, hệ thống Showroom được thiết kế theo tiêu chuẩn toàn cầu của Maserati với đầy đủ các tiện nghi và dịch vụ cao cấp. Chúng tôi với đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp, tận tâm, cùng với dịch vụ hậu mãi xuất sắc và chất lượng dịch vụ hàng đầu, luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những trải nghiệm đẳng cấp nhất của thương hiệu Cây Đinh Ba quyền lực mang lại.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Thể thao
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • 2018: công ty được thành lập

Mission

  • Chúng tôi với đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp, tận tâm, cùng với dịch vụ hậu mãi xuất sắc và chất lượng dịch vụ hàng đầu, luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những trải nghiệm đẳng cấp nhất của thương hiệu Cây Đinh Ba quyền lực mang lại.

Những nghề phổ biến tại Trident Auto

Bạn làm việc tại Trident Auto? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trident Auto

Trident Auto

Click để đánh giá