The Customer Experience Executive (CEX) is responsible for building and maintaining strong relationships with customers, ensuring they achieve maximum value from the company’s products and services. Success in this role is demonstrated through high customer satisfaction and contract renewal rates, as well as key metrics like NPS and revenue growth from existing customers. Acting as a bridge between customers and internal teams (Marketing, Sales, Technical), the CSE contributes to enhancing the customer experience and driving company growth.
Responsibilities
- Manage and operate CX mapping:
+ Customer Experience Mapping Development: Build a CX Mapping and establish service standards to enhance customer experience across touchpoints;
+ CX Mapping Operations: Train the CX mapping mindset for the key stakeholders, and assess the effectiveness of CX mapping;
+ Solution Provision and Experience Enhancement: Identify and implement targeted solutions to continually elevate customer experience quality.
- Handle customer issues;
- Provide customer insight and up-sales consulting to stakeholders.
Benefits
- Basic Salary: 15.000.000 - 25.000.000 VND/month.
- 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project…
- Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
- Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
- An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.
Qualifications
- Graduated from FTU, NEU, or related universities;
- Having 3+ years of experience in relevant roles, with expertise in building and managing CX Mapping;
- Proficient English: 6.0 IELTS or equivalent;
- Strong customer service knowledge;
- Strong Communication, Training, Analytical, and Problem-solving skills;
- Ability to work independently;
- Experience working at a tech company with international clients and with a SaaS model is a plus.
How to apply
- Candidates interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected].
Tại Việt Nam, Trident Auto là nhà phân phối chính thức của Maserati. Được thành lập từ năm 2016, hệ thống Showroom được thiết kế theo tiêu chuẩn toàn cầu của Maserati với đầy đủ các tiện nghi và dịch vụ cao cấp. Chúng tôi với đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp, tận tâm, cùng với dịch vụ hậu mãi xuất sắc và chất lượng dịch vụ hàng đầu, luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những trải nghiệm đẳng cấp nhất của thương hiệu Cây Đinh Ba quyền lực mang lại.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2018: công ty được thành lập
Mission
- Chúng tôi với đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp, tận tâm, cùng với dịch vụ hậu mãi xuất sắc và chất lượng dịch vụ hàng đầu, luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những trải nghiệm đẳng cấp nhất của thương hiệu Cây Đinh Ba quyền lực mang lại.