Việc làm Thương Hiệu Việt

Cập nhật 24/10/2024 11:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Assistant Director Of Finance
Thương Hiệu Việt
6 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

Main Duties

1. To ensure that the relevant support to a day’s transactions are complete and have been verified for the Director of Finance’s and General Manager’s review and signature.

2. To assist the Director of Finance in all stages leading to the preparation of all monthly financial reporting and analysis.

3. To assist the Director of Finance in compiling budgets and forecasts and to aid Heads of Departments by providing historical data or support details.

4. To assist in the preparation of special statistical reports which may be required by local management or the Corporate Office.

5. To deputize for the Director of Finance during his absence and, therefore, to be fully acquainted with the Director of Finance’s Job Description in order to carry out those responsibilities.

6. To be fully acquainted with the Hotel’s accounting system, policies and procedures.

7. To be thoroughly familiar with the duties and responsibilities of all the accounting employees under his supervision.

8. To set guidelines and deadline dates for each employee’s monthly work in order to ensure timely financial reporting.

9. To ensure that an organized, up-to-dates filing system is maintained for all pertinent financial records.

10. Conduct surprise cash counts (at least once a month) for the General Cashier’s float, petty cash, and other major imprest funds, reporting any discrepancies to the Director of Finance.

11. To handle all problems of the Finance office with the exception of those which have to be referred to the Director of Finance.

Team Management

1. Collaborate with the Director of Finance to manage the accounting team effectively:

- To distribute work to employees on an equitable basis

- To schedule and introduce flexible job functions through job rotation

- To ensure that all employees do understand fully and adhere to the hotel’s employee rules and regulation, as well as to the hotel’s policies relating to fire, safety and health.

2. To instruct employees on the correct standards and procedures and to handle their problems regarding their daily work.

3. To assist in the training of Finance personnel as part of the effort to build an efficient team and to take an active interest in their individual development and welfare.

Executive Duties

1. To act as Duty Manager for the hotel, if so scheduled.

General

1. To respond to the changes in departmental functions as dictated by the industry, the Company, or the hotel.

Yêu cầu công việc

- At least 5 years in a similar position.

- Bachelor degree in accounting

- Financial management skills

- Strong analytical skills

- Basic legal expertise related to hotel issues

- Knowledge of purchasing, inventory controls, supplies and equipment

- Knowledge of overall hotel operations affecting the Finance Department

- Knowledge of governmental regulations and safety standards

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary (Attractive salary)

- Attractive service charge (about 3.5 million - 5 million/month)

- Support 2 meals during the working shift

- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance

- Annual leave days, public holidays leave

- Yearly outing trips

- Luxury Hotel in Saigon

- Be part of a Dynamic Team

- Best Benefit Scheme

Khu vực
Báo cáo

Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Thương Hiệu Việt Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
08 Hoàng Minh Giám - Phường 09 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.

Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế... 

Những nghề phổ biến tại Thương Hiệu Việt

Bạn làm việc tại Thương Hiệu Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Hiệu Việt

Thương Hiệu Việt

Click để đánh giá