Mô tả công việc
- Assume responsibility for preparation and design of the internal and external communication collaterals either printed or electronic
- To assume responsibility of guardian of IC and sub-brand logos which includes responsibility for the correct use of all F&B, SPA, Outlets logos and sub-brand logos in all communication
- To assume and maintain guardianship of the IHG graphics standards manual, ensuring that all suppliers and partners adhere to these standards and procedures outlined in this manual.
- To undertake any reasonable tasks and secondary duties as assigned by the DOMC/DOSM.
- To provide courteous and professional service at all times
- Monitors existing collaterals and update information to maximise business and streamline communication
- Services existing business through management of projects in conjunction with the respective owner.(Internal-External)
- Support to manage all departments’ expectations and deadlines
- Design the best and most attractive and effective collaterals.
- Monitors competitor’s activities and assists in marketing intelligence.
- Ensure up to date knowledge of market dynamics locally, regionally and internationally to provide valuable input towards hotel’s strategy development plan
- Supports marketing through innovation and proactively
- Maintain an appropriate and updated trace file for the project
Quyền lợi được hưởng
-12 annual leace days/years (for the first 5 years, then 01 additional day per year for every 5 years of service)
- Public Holidays per yearAs per VN law (as current: 11 public holidays of Vietnam)
-Service Charge:90% of Service Charge to be paid to colleagues. 10% will be held back for breakages and team activities. If fund is not used by the end of the business year, remains will be transferred to Colleague Activities Fund.
-Uniform:Appropriate uniforms and shoes are provided
-Laundry: Free laundry for uniform
- Meals / per working day:Duty Meal will be provided in staff Cafeteria
- Annual Hotel Bonus 13TH MONTH SALARY:13th Month salary subject to business situation and final decision from GM and Owner
-Long Service Award / Seniority Bonus: Eligibility:
+Employee with seniority of 3/5/7 and 10 years with the Company (including probation period)
+Reward amount:
-3 year achievement: 500k VND
-5 year achievement: 1M VND
-7 year achievement: 2M VND
-10 year achievement: 3M VND
-Compassionate Leave:'
+ Parents and parents in law, children - 3 paid days
+ Direct brother, sister, etc - 1 paid day
+ VND 1,000,000 for wreath
- IHG's employee rate
Yêu cầu công việc
- Should have undergone diploma/degree in Graphic Designing from a recognised institute.
- Hotel marketing experience will be an added advantage.
Yêu cầu hồ sơ
Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế...