Mô tả công việc
- Prepare, review and monitor monthly journal entries, manage balance sheet accounts and ensure the accurate compilation of income statement.
- Perform and reconciliation bank statements with accuracy and timeliness.
- Enforce strict adherence to hotel and government regulations, policies and procedures related to financial record-keeping and money handling.
- Maintain rigorous compliance with all financial policies, ensuring consistency with both hotel and governmental standards
- Handle the monthly tax reconciliation and tax declaration.
Yêu cầu công việc
- Strong analytical abilities to assess financial data, interpret trends and provide insights for operational improvements
- Effective communication skills to liaise with internal departments, external vendors and financial instructions
- Flexible in managing multiple tasks in a fast-paced hospitality environment, with a commitment to meeting deadlines and supporting operational needs.
- High attention to detail to ensure accuracy in financial transactions and reporting.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive service charge (about 3.5 million - 5,5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Annual leave days, public holidays leave
- Yearly outing trips
- Luxury Hotel in Saigon
- Be part of a Dynamic Team
- Best Benefit Scheme
Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế...