Việc làm Thương Hiệu Việt

Cập nhật 24/10/2024 11:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Quality Assurance Specialist (Medical Lab)
Thương Hiệu Việt
6 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Document control and record (50%)
1.1. Document control (20%)
- Review procedure + revise procedure (English and Vietnamese version) according to ISO 15189: 2022 standard and DOH regulations related to medical fields.
- Issue new procedure to related department (arrange hard copy and soft copy).
- Obsolete the old version of procedure (arrange file hard copy and soft copy).
1.2. Record control (20%)
- Collect data and information to make records related to ISO 15189:2022.
- Arrange the records according to procedures.
1.3. Ad-hoc document review (10%)
- Receive the request from Lab or other departments to update the SOPs/QSPs.
- Issue new procedure to related department (arrange hard copy and soft copy).
- Obsolete the old version of procedure (arrange file hard copy and soft copy).
2. Support QA team and related departments in external audit (ISO, DOH, …) and Internal audit with QA Head (20%)
2.1. External audit (ISO audit, DOH audit, Polyclinic audit,…) (15%)
- Co-ordinate with related team to compose the procedures align with ISO standard, 2429 decision from DOH.
- Attend the audits and support arrange files for QA team.
2.2. Internal audit (Laboratory) (5%)
- Support to translate and explain the non-conformities for departments and person in charge during audit.
- Monitoring the corrective action and support to propose preventive action for NCs to department in charge.
3. External Quality Control Program (20%)
3.1. Sample receive and distribution
- Receive sample from vendors.
- Checking the quality of specimen (Lot/date, temperature, quantity)
- Handover to related departments
- Fill records.
3.2. Result submission
- Checking raw data and result sheet
- Submit data on portal.
3.3. Result evaluation
- Receive evaluation report from portal --> analyze result.
- Arrange the hard copy and soft copy.
- Input data to monitor on excel sheet + email to Lab.
3.4. Corrective action and preventive action
- Identify the outlier in the evaluation report and notify to department for CAPA.
- Review the CAPA and follow up with evidence.
- Tracking CAPA.
4. Training (10%)
- Prepare material and assessment sheet to topic assigned by QA Head.
- Conduct the training and evaluate the assessment after training.
- Arrange training records.

Yêu Cầu Công Việc

-        At least 1 year of experience in quality assurance of medical.
-        At least 1 year of experience in medical laboratory.
-        Graduated major related to Medical.
-        Good computer skills MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
-        Can communicate in English and read document in English.
-        Good in documentation and good grasping power.
-        Good time management in completing tasks.
-        Team work attitude and critical thinking.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
414 - 416 - 418 - 420 Cao Thắng nối dài, Phường 12, Quận10, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Thương Hiệu Việt Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
08 Hoàng Minh Giám - Phường 09 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.

Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế... 

Những nghề phổ biến tại Thương Hiệu Việt

Bạn làm việc tại Thương Hiệu Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Hiệu Việt

Thương Hiệu Việt

Click để đánh giá