Mô tả công việc
Essential Duties and Responsibilities:
General, reviews and analysis the Company&039;s activity situation of the departments through the report of all Department.
Assist CEO building Strategic Direction for development of the Company.
Check the documents from the other departments moved in before the CEO signs.
Support the implementation all strategies of the company by ensuring the decisions and directions of The CEO was announced and taken seriously.
Monitor compliance with all regulations of the Management System.
Support CEO maintains the entire operations of the company&039;s activities.
Support departments work plan goals, create plans and policies according to each function when the CEO assigned.
Performing other work as assigned by Director.
Propose implementation solutions for CEO.
Support CEO monitors the CEO working of each department.
Assist CEO in domestic and foreign relations.
Prepare to participate in the meetings of the Department at the request of the DIRECTOR.
Advise the CEO on the implementation of Company development strategies.
Yêu cầu công việc
Education and Work Experience Requirements:
Fluent English.
Have a strategic vision and have a good ability in organize.
At least 5 years of work experience in the position of Assistant Manager, Financial Director, or equivalent level of management.
Understanding economic, social knowledge, and knowledge related to the business operations of the Company.
Have knowledge of HR management and business administration.
Priority candidate had worked in big companies of foreign countries or overseas graduates.
Graduate/postgraduate majors in business administration/Economics/Commerce/Finance/PR.
Proficient Office: Word, Excel, Power Point, Internet. etc.
Quyền lợi
Other Requirements:
Organize, arrange work, exactly, but definitely are justified by reality.
Ability to work independently and have the stamina to high work pressure.
Teamwork skills, presentation skills, effective persuasion.
Always ready to receive new missions at the request of superiors.
Honesty, integrity, dynamic, progressive, responsible at work.
Organizational skills, leadership and good management.
Communication skills, dealing with the issue of good, smart and sharp.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-20 23:45:03
Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế...