Việc làm QUỐC TẾ TAS

Cập nhật 23/07/2024 11:21
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
TRƯỜNG QUỐC TẾ TAS
Director of Finance
QUỐC TẾ TAS
6 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 03/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hải Châu - Đà Nẵng

Mô tả công việc

BAY CAPITAL DANANG HOTEL (Soon to be CROWNE PLAZA DANANG CITY CENTRE managed by IHG as of JAN 01ST 2025)

People
  • Manage everyday activities, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers
  • Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals - recognise good performance
  • Train your team to make sure they deliver with compliance, to our standards and have the tools they need to work efficiently
  • Recommend or initiate any HR elated actions where needed
  • Direct the team on how decision-making impacts profits
  • Drive a great working environment for teams to thrive – connect departments to create sense of one team

Responsible Business

  • Implement and maintain acceptable accounting practices as required by company policy and procedures
  • Ensure financial control procedures and systems are ethical and legal
  • Participate in local recognised professional and industry organisations
  • Manage hotel contracts (example: vendor leases and/or service contracts)
  • Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done

Financial

  • Use financial analysis, data trends and market information to anticipate needs, identify operating/financial issues, and recommend actions to maximise financial return
  • Create the annual operating budget for the property and provide analytical support during budget reviews to identify cost saving and productivity opportunities for department heads
  • Ensure all accounts are reconciled on a monthly basis and oversee the process of credit extension and collection of overdue accounts
  • Review rates and recommend rate strategy to the General Manager; participate in sales strategy meetings
  • Manage accounts payable to balance cash flow and reputation with suppliers
  • Analyse ROI for capital projects prior to committing funds and, upon completion, determine if anticipated results were achieved
  • Maximise cash flow performance of the hotel through controls on inventory (avoid excessive supply), credit and collection, disbursements, deposits and remittances

Guest Experience

  • Help guests - you’ll be happy to help if someone needs assistance with a request or complaint
  • Ensure accounting practices, support the guest experience through payment options (e.g. credit card systems, room charges), inventory controls and financial dispute resolution

Accountabilities

  • This is the top Accounting job in a large, luxury, or resort hotel. Typically supervises clerical accounting employees in a full range of functions such as Accounts Payable, Accounts Receivable, Credit/Collections, Purchasing, Audit, Payroll, and/or Accounting Operations.

Quyền lợi được hưởng

  • Best salary & bonus scheme
  • 40 working hours/week, Lunch allowances
  • Annual leaves up to 16 days, Paid birthday leave, Health Care & Accident insurance
  • Dynamic, professional, and open-minded working environment

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in Accounting and Finance
  • 4-8 years’ experience in hotel accounting or audit with at least one year in an Assistant Controller or similar supervisory role, or an equivalent combination of education and work-related experience
  • Knowledge of accounting management duties e.g. negotiating hotel space and tenant leases; processing payroll; performing asset management duties; providing business projections, displacement analysis, preparing government reports, filing tax returns etc
  • Professional accounting or finance designation or certification preferred.
  • Must speak local language(s). Other languages preferred

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English
Khu vực
Báo cáo

TRƯỜNG QUỐC TẾ TAS
QUỐC TẾ TAS Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
6 Song Hanh Road, ĐCT Thành phố Hồ Chí Minh - Long Thành - Dầu Giây, Freeway, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh.

The American School (TAS) được thành lập vào năm 2010 với tư cách là trường dự bị đại học tư thục và quốc tế từ Mầm non đến Lớp 12. Mục tiêu của chúng tôi là giáo dục đứa trẻ toàn diện kết hợp giữa trí tuệ, cơ thể và tinh thần. Sự hợp tác chặt chẽ giữa những sinh viên năng động, đội ngũ giảng viên tận tâm và phụ huynh, khẳng định và thách thức mỗi người trong một chương trình giáo dục Mỹ năng động được làm phong phú bởi môi trường đa văn hóa ở Việt Nam. TAS thúc đẩy các tiêu chuẩn xuất sắc cao bằng cách tăng cường việc học tập của học sinh để trở thành lãnh đạo trong một thế giới toàn cầu.

Cơ sở vật chất hiện đại
Giáo trình giảng dạy và Giảng viên quốc tế
Khuôn viên rộng hơn 1,800 mét vuông, hơn 100 phòng học, 9 phòng thí nghiệm khoa học, 2 thư viện, 3 phòng máy tính, nhà hát/thính phòng chuyên dụng và nhà bếp MasterChef
Môi trường học tập an toàn
Sân bóng rổ và phòng tập thể dục, sân bóng đá trong nhà
Bể bơi, sân golf mini và sân tập, sân tennis tầng thượng
Khán phòng và nhà hát, phòng dạy nghề
Phòng Nghệ thuật, âm nhạc và kịch nghệ
Phòng thí nghiệm Khoa học và CNTT

Những nghề phổ biến tại QUỐC TẾ TAS

Bạn làm việc tại QUỐC TẾ TAS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo QUỐC TẾ TAS

QUỐC TẾ TAS

Click để đánh giá