Y Khoa VN

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Trường dạy nghề
Giáo dục / Đào tạo
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Y Khoa VN

Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm Y Khoa VN

Cập nhật 29/09/2024 10:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Trường Trung Cấp Y Khoa VN
Marketing Specialist
Y Khoa VN
16 việc làm 13 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Company Description

YODEE Vietnam, established in 2018, focuses on mid to high-end, unique, good quality, and affordable mom & baby brands. The team consists of local members who are familiar with the culture, aiming to become the leading marketing and distribution team in the Mom & Baby industry in Vietnam.


Role Description


• Monitor analytics data for running ads on social networks to determine effectiveness, optimize, and change strategies when needed.

• Deploy and manage brand identity in product/service designs and images.

• Report marketing performance results periodically and for each specific campaign.

• Update trends, propose new creative ideas for MKT campaigns.

• Develop ideas, media stories, and product messages according to the company's marketing strategy.

• Implement and supervise the team to write PR articles for the company's brand, products, and services.

• Implement, monitor and manage content (articles, images, videos) on the company's social networking sites (Facebook, Instagram, Zalo, Tiktok...)

• Implement Facebook Ads advertising content,...

• Develop ideas for building Fanpage, Instagram to attract interaction, develop content to create brand coverage on social networks.

• Plan brand branding through online/offline event activities.

• Build and effectively operate social channels (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...)

• Coordinate with other departments in promoting, operating and developing all of the company's products.

• Make weekly and monthly reports to superiors.

• Other arising tasks or assigned by superiors.


Qualifications


• University graduate majoring in communications, marketing or related fields

• At least 2 years of experience in Marketing Supervisor position or equivalent.

• Have professional knowledge of Communications and Marketing.

• Understand how major social media platforms operate today (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...).

• Have knowledge about SEO.

• Have good creative thinking and grasp user trends.

• Agile, dynamic, flexible, willing to learn and good teamwork ability.

• Have written and verbal communication skills (both English and Vietnamese).

• Ability to present and speak in front of crowds.

• Sensitive to new media trends.

• English: fluent in 4 skills of listening - speaking - reading - writing.

• Chinese: being able to communicate is an advantage.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
số 3, đường chùa láng, quận đống đa

Trường trung cấp Y khoa Việt Nam là trường đào tạo uy tín tại Việt Nam. Có bề dày kinh nghiệm cùng tâm huyết của đội ngũ chuyên gia, giảng viên cao cấp. Nhiều năm qua trường đã đào tạo thành công hàng nghìn học viên góp phần cung cấp nguồn nhân lực tay nghề cao cho các trung tâm y khoa, các doanh nghiệp hay các cơ sở làm đẹp trên khắp mọi miền đất nước. Trong suốt những năm qua, nhà trường đã và đang triển khai rất nhiều khóa học thiết thực. Nội dung các khóa học đa dạng cần thiết với mỗi cá nhân, doanh nghiệp. Chương trình học của nhà trường không chỉ dừng ở những kiến thức lý luận mà luôn kết hợp với thực hành và những buổi đi thực tế để học viên được học hỏi và tham quan các mô hình khác nhau. Với sứ mệnh đào tạo thế hệ trẻ Việt Nam trở thành những công dân toàn cầu, những người quản lý doanh nghiệp, những kỹ thuật viên hàng đầu,… sẵn sàng với những thách thức trong quá trình hội nhập quốc tế. Xác định phương châm đào tạo lấy học viên là trọng tâm, là ưu tiên số 1 và là mối quan tâm lớn nhất của nhà trường. Xây dựng môi trường “thực học – thực làm”; ứng dụng công nghệ cao; mô hình giáo dục học thuật giúp học viên có nhiều trải nghiệm. Sau khi hoàn tất các khóa học tại trường học viên có thể tự tin về kỹ năng và chuyên môn của mình, tự tin để điều hành và đón nhận những cơ hội nghề nghiệp mới của mình.

Những nghề phổ biến tại Y Khoa VN

Bạn làm việc tại Y Khoa VN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Y Khoa VN

Y Khoa VN

Click để đánh giá