Mô tả công việc
Welcome all visitors (customers / supplier) in a professional and courteous manner
Answering all incoming calls and refer to the appropriate department and person, taking messages as required / should staff concerned not available
Ensure prompt and efficient sending, receipt and distribution of letters; provide accurate calculation of monthly postal charges
Summary and order stationeries, medicine, grocery and follow up the inventories
Manage for arrangement of meeting room and the relevant equipment
Assist in general administrative work (such as search for quotation, make payment, translation, filing arrangement, etc)
Coordinate with Tea Lady for drinking, tea break of meeting or substituting during any absence
Maintain the reception and pantry area in the neat and tidy manner
To coordinate, support sales team to complete sales documentation, contract and other relevant sales documents
To be key person to receive reservation form, all documents that related to sales matters
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company
Any other duties that may be assigned from time to time by the management
Welcome all visitors (customers / supplier) in a professional and courteous manner
Answering all incoming calls and refer to the appropriate department and person, taking messages as required / should staff concerned not available
Ensure prompt and efficient sending, receipt and distribution of letters; provide accurate calculation of monthly postal charges
Summary and order stationeries, medicine, grocery and follow up the inventories
Manage for arrangement of meeting room and the relevant equipment
Assist in general administrative work (such as search for quotation, make payment, translation, filing arrangement, etc)
Coordinate with Tea Lady for drinking, tea break of meeting or substituting during any absence
Maintain the reception and pantry area in the neat and tidy manner
To coordinate, support sales team to complete sales documentation, contract and other relevant sales documents
To be key person to receive reservation form, all documents that related to sales matters
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company
Any other duties that may be assigned from time to time by the management
Yêu cầu công việc
College Degree in Foreign languages or Administration
Relevant experience is an advantage
Excellent interpersonal and communication skills both Vietnamese and English; Proficient in MS Office; Filing Skill
Positive service attitude; Pleasant personality and initiative
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
TTCLINIC được thành lập từ năm 2013 với sứ mệnh “Nâng tầm vẻ đẹp tự nhiên”, cải thiện và giải quyết các vấn đề về Da liễu – Da liễu thẩm mỹ.
TTCLINIC là một trong những phòng khám Chuyên khoa Da liễu đạt tiêu chuẩn quốc tế, làm hài lòng khách hàng với chuyên môn cao. Công nghệ, máy móc hiện đại, được FDA công nhận với các thương hiệu hàng đầu thế giới trong ngành Da liễu thẩm mỹ.
Với các dịch vụ nổi trội: Trẻ hóa da; Bệnh lý da tuổi dậy thì; Rối loạn nội tiết tố; Sửa chữa các khuyết điểm, nhược điểm trên cơ thể; Giải quyết thẩm mỹ, lấy lại vóc dáng sau sinh; Chăm sóc da toàn diện cho mọi lứa tuổi và giới tính.
Với 10 năm thành lập, chúng tôi không ngừng nỗ lực, học hỏi, cập nhật công nghệ, kiến thức. Cùng đội ngũ Y – Bác sĩ giàu kinh nghiệm, TTCLINIC xây dựng niềm tin và chất lượng thương hiệu bằng kết quả thực tế, luôn giữ vững Y đức chuẩn mực – đúng đắn.