Mô tả công việc
* Taking a strategic overview and planning ahead to maximize profits, but also pay attention to the details, setting the example for staff to deliver a standard of service and presentation that meets guests' needs and expectations. Business and people management are equally important elements.
* Ensuring compliance with licensing laws, health and safety and other statutory regulations.
* To be representative of VHG at hotel project and on behalf of Managing Director of VHG to increasingly strengthen good relationship between VHG and Owner as well as hotel staffs.
Quyền lợi được hưởng
* Attractive benefits that will be discuss directly during the interview
Yêu cầu công việc
* At least 5 years of experience in the position of Front Office Manager or Asst. Front Office Manager at 4-star or 5-star hotel.
* Deeply understanding of Local culture & History and working business habit and need especially for 3-star or 4-star hotels.
* Understanding Vietnamese Human Resources and the ability to manage the performance of the local staff
* Quickly adapt to specific characteristics of each hotel project.
* Able to travel and work out site Hanoi.
Yêu cầu hồ sơ
Tập đoàn Khách sạn Việt Nam (VHG) là công ty dịch vụ quản lý khách sạn chuyên nghiệp cung cấp các dịch vụ quản lý và phát triển Khách sạn và Căn hộ khách sạn. Được thành lập từ tháng 1 năm 2010. Tại Tập đoàn Khách sạn Việt Nam, con người là lý do dẫn đến thành công của chúng tôi và chúng tôi mong muốn xây dựng một môi trường làm việc thu hút những người tài năng tham gia vào nhóm của chúng tôi. VHG tiếp tục được biết đến trong ngành là một công ty luôn đánh giá cao và khen thưởng các cộng sự của mình.