Mô tả công việc
Leads the sales team in daily implementation of the sales strategy.
Ensuring awareness of current market conditions and efforts of competitive set and any new entrants.
Other Responsibilities:
• Understanding and ensuring continued update and implementation of the relevant policies, procedures and service delivery standards of the sales department
• Understanding and ensuring continued update and implementation of the human resources policies, procedures and code of discipline; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations
• Maintaining and promoting communication efficiency for general and work specific information, conduct of regular meetings and / or discussions on work activities, service delivery, and continuing work system improvement
• Monitoring the activities of the sales executives and coordinators while providing training and coaching in implementing effective reservation procedures; monitoring and evaluating team members’ performance to improve productivity and efficiency
Performing other related duties and functions assigned by the DOS.
Quyền lợi được hưởng
- Active, balance & professional working environment
- Productivity focus not time attendance
- Fun & playful internal activities
- Allowances
- Meal per day
- Uniform
- Full social insurance
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s degree in hotel and restaurant management, hospitality management, business management, marketing, or equivalent
• Excellent written and verbal communication skills in both Vietnamese and English, other languages a plus
• Strong leadership skills; good at coaching and empowering others
• Achieving business results and showcasing analytical thinking, concern for order and quality, customer service orientation and managing organizational resources; demonstrates high-level planning, organizing and coordinating, problem solving and judgment
• Strong in interpersonal relationships and conflict management, guest/client development, impact and influencing; active listening, understanding and responding to feedback and requests; is service-oriented and demonstrations teamwork and cooperation
• Ability to think critically, offer solutions, anticipate problems and provide action plan formulation and provide high level of attention to detail
• Embraces team and system diversities, organizational and team interrelationships at multiple levels
• Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications, Hotel operations systems and POS
• Managerial, numeracy, reporting, decision-making, problem solving
Yêu cầu hồ sơ
- Please send CV via Hotejob
Zott SE & Co. KG CHLB Đức – doanh nghiệp sản xuất sữa hàng đầu châu Âu với bề dầy lịch sử từ năm 1926. Tại cơ sở của chúng tôi, chúng tôi đã sản xuất nhiều loại sữa chua, váng sữa, bánh snack và phô mai trong hơn 90 năm. Hiện tại, các sản phẩm này đã có mặt tại hơn 75 quốc gia trên thế giới. Tại Việt Nam, Công ty TNHH Zott Việt Nam được thành lập năm 2017, được biết đến với sản phẩm váng sữa nổi tiếng nhất mang tên gọi Monte
Phương châm của công ty “Chất lượng là hàng đầu” và lấy sự hài lòng của khách hàng làm mục tiêu trong hoạt động sản xuất kinh doanh. Bằng niềm đam mê, nỗ lực, tinh thần trách nhiệm cùng đội ngũ nhân viên nhiệt tình luôn được đào tạo liên tục, công ty chúng tôi cam kết cung cấp cho quý khách hàng những sản phẩm chất lượng cao và dịch vụ tốt nhất.
Review ZOTT VIETNAM COMPANY LIMITED
Công việc thoải mái năng động, được giao tiếp và học hỏi , được những anh chị có chuyên môn kinh nghiệm lậu năm đào tạo kĩ năng bán hàng. (id)