Việc làm A by TUNG

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
A by TUNG
CẦN THƠ | Wink Hotel Can Tho |Marketing Executive
A by TUNG
22 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ninh Kiều - Cần Thơ

Mô tả công việc

Job Summary

  • Marketing Executive is a unique role that offers an incredible opportunity for the right person to join the Marketing team, at Wink Hotel Can Tho. This role focuses on supporting and improving Wink Hotels Brand consistently by following and influencing Wink Hotels strategy, taking into consideration customer service, Wink tone of voice and accurate reporting. The Marketing Executive is also responsible for aligning, planning, managing, implementing and monitoring brand and marketing activities on-site in order to increase brand awareness, improve marketing efforts, and increase sales.
  • This position reports directly to the Marketing & Communications Manager and liaises closely with Sales and Marketing department.

A. Personality & Ethos

• Clear, confident in all means of communications.

• Process-oriented, detail-minded, organized.

• Self-motivated, proactive, and takes initiative.

• Creative and thoughtful problem solving.

• Multi-tasker manages time and priorities effectively.

• Thrives in fast-paced, changing environments, is calm under pressure.

• Accountable, reliable, demonstrates integrity and honesty.

• Able to work independently but passionate to be part of an engaged, exciting team.

• Embrace diverse cultures and being a team player.

• Embraces and drives bold tenacity personalization, “Wink” brand and culture.

B. Responsibilities

• Conduct market research and analysis to identify trends, opportunities, and competitor activities.

• Assist in creating engaging content for social media channels, and promotional materials. 

• Coordinate and manage events, promotions, and partnerships to increase brand visibility and customer acquisition.

• Monitor and report on the performance of marketing campaigns/event/activity, providing insights and recommendations for optimization.

• Collaborate with internal teams (Sales, Operations) and external KOL/KOCs, agencies to deliver briefings, ensure alignment and follow up on daily basis tasks.

• Maintain brand consistency following guidelines across all communication channels and touchpoints.

• Stay updated with industry trends and best practices to continuously improve marketing strategies.

Quyền lợi được hưởng

- 12 Annual leave days per year

- Active, balance and professional working environment

- Productivity focus not time attendance

- Fun and playful internal activities

- Allowances

- Meal per day

- Uniform

- Full Social insurance

Yêu cầu công việc

C. Work Experience Requirements

• 2+ years’ experience in marketing experience or similar role, with 1+ year experience in international hospitality company a plus.

• Bachelor’s degree in marketing, media & communication, tourism and hospitality, or related field.

• Good at written and verbal communication skills, ability to anticipate needs, think critically and offer solutions to problems, provide high level of attention to detail

• Fluency in Vietnamese, proficiency in English.

• Willingness to continue building skills through working opportunities.

• Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment

Yêu cầu hồ sơ

  • CV
  • Projects
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

A by Tung - Khi niềm đam mê ẩm thực được lan toả và viết tiếp câu chuyện của mình Lấy cảm hứng từ câu chuyện theo đuổi niềm đam mê bất tận với phong cách ẩm thực cao cấp của Bếp trưởng Hoàng Tùng, chúng tôi tự hào được giới thiệu với thực khách một địa điểm trải nghiệm ẩm thực hoàn toàn mới tại Sài Gòn mang tên Å by Tung. Nếu Å là ký tự đầu tiên với dấu tròn đặc trưng cho bảng chữ cái của Bắc Âu, Å by Tung chính là biểu tượng của sự dẫn đầu, đại diện cho sự sáng tạo không ngừng trong ẩm thực, mang tinh thần và không khí của những nước Bắc Âu tối giản, hiện đại, năng động, trẻ trung và sáng tạo.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  • Công ty được thành lập năm 2011

Mission

  • Để tôn vinh Bắc Âu, nơi niềm đam mê ẩm thực hảo hạng của đầu bếp Tung bùng nổ, nhà hàng mang đến cho những vị khách yêu thích cái nhìn trực diện về nội thất Bắc Âu ấn tượng và sự tôn vinh hương vị, tính thời vụ và tính thẩm mỹ, trong thực đơn nếm thử 20 món đặc trưng của nhà hàng.

  • Không ngừng đổi mới và đôi khi nổi loạn, ngoài việc giới thiệu những món ăn đặc trưng, ​​Hoàng Tung và nhóm của anh còn đam mê khơi gợi cảm giác kỳ diệu trong mỗi thực khách và mang đến trải nghiệm độc đáo, đích thực.

Những nghề phổ biến tại A by TUNG

Bạn làm việc tại A by TUNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo A by TUNG

A by TUNG

Click để đánh giá