Việc làm A by TUNG

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
A by TUNG
Performance Marketing Specialist
A by TUNG
22 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 16 - 18 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 08/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 21 Lê Quý Đôn, Vo Thi Sau Ward, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Key Purpose of the Job:
As a Paid Social Specialist, you will be responsible for managing and optimizing paid social media advertising campaigns for our group’s business. You will work closely with the Digital Marketing Manager and marketing team to develop strategies, create compelling ad creatives, and analyze campaign performance. Your primary goal is to generate qualified leads by driving targeted traffic effectively, increase brand awareness, and achieve key performance indicators (KPIs) through paid social media channels.

Key Areas of Responsibility:

  • Ads Campaign Planning
  • Develop paid social media advertising campaign that aligns with overall marketing goals.
  • Conduct market research to identify target audiences and industry trends.
  • Set campaign objectives, budgets, and timelines.

Ad Creation and Management:

  • Collaborate with content and design team and design eye-catching ad creatives for various social media platforms (e.g., Facebook, Instagram, Tiktok, Zalo, Twitter, LinkedIn).
  • Write a compelling ad copy that resonates with the target audience.
  • Set up and manage ad campaigns on social media advertising platforms (e.g., Facebook Ads Manager, Twitter Ads).
  • Ensure all ad sets targeting are precisely set-up and that ad creatives have good click through rate.
  • Ensure the personas attribution on paid social are following the marketing and digital strategy

Audience Targeting and Segmentation:

  • Define and segment target audiences based on demographics, interests, and behavior.
  • Use audience insights and data analysis to refine targeting strategies and optimize campaign performance.

Budget Management:

  • Monitor daily budget spend to ensure campaign settings and KPIs are on track across all lead acquisition channels.
  • Allocate resources effectively to maximize ROI

Performance Analysis and Optimization:

  • Regularly analyze key performance metrics (e.g., CTR, CPC, ROAS) to assess campaign effectiveness.
  • Implement A/B testing to optimize ad creatives, targeting, and ad placements.
  • Make data-driven recommendations and adjustments to improve campaign performance

Funnel Management:

  • Perform weekly paid social performance report against business KPIs and identify key findings to improve campaign performance for each center.
  • Participate in weekly catchup with Marketing Business Partner to update on customer insights, identify trends in the market and define action items for improvement.
  • Collaborate with Community Management Executive to execute optimal lead acquisitions tactics, improve conversation scripts and maintain lead status follow up.
  • Collaborate with TMK to monitor lead quality and supplies volume and effectiveness.

Reporting:

  • Prepare and deliver comprehensive performance reports to stakeholders.
  • Communicate campaign results and insights to the marketing team and clients.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's degree in marketing, advertising, or a related field (preferred).
  • Proven experience in managing paid social media advertising campaigns.
  • Familiarity with social media advertising platforms (e.g., Facebook Ads Manager, Tiktok Ads, Zalo Ads, Twitter Ads).
  • Proficiency in using analytics tools and platforms (e.g., Google Analytics).
  • Strong analytical skills and the ability to interpret data.
  • Excellent written and verbal communication skills.
  • Detail-oriented and highly organized.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Adept at multitasking and meeting deadlines.
  • Knowledge of SEO and SEM is a big plus.

Quyền lợi được hưởng

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

A by Tung - Khi niềm đam mê ẩm thực được lan toả và viết tiếp câu chuyện của mình Lấy cảm hứng từ câu chuyện theo đuổi niềm đam mê bất tận với phong cách ẩm thực cao cấp của Bếp trưởng Hoàng Tùng, chúng tôi tự hào được giới thiệu với thực khách một địa điểm trải nghiệm ẩm thực hoàn toàn mới tại Sài Gòn mang tên Å by Tung. Nếu Å là ký tự đầu tiên với dấu tròn đặc trưng cho bảng chữ cái của Bắc Âu, Å by Tung chính là biểu tượng của sự dẫn đầu, đại diện cho sự sáng tạo không ngừng trong ẩm thực, mang tinh thần và không khí của những nước Bắc Âu tối giản, hiện đại, năng động, trẻ trung và sáng tạo.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  • Công ty được thành lập năm 2011

Mission

  • Để tôn vinh Bắc Âu, nơi niềm đam mê ẩm thực hảo hạng của đầu bếp Tung bùng nổ, nhà hàng mang đến cho những vị khách yêu thích cái nhìn trực diện về nội thất Bắc Âu ấn tượng và sự tôn vinh hương vị, tính thời vụ và tính thẩm mỹ, trong thực đơn nếm thử 20 món đặc trưng của nhà hàng.

  • Không ngừng đổi mới và đôi khi nổi loạn, ngoài việc giới thiệu những món ăn đặc trưng, ​​Hoàng Tung và nhóm của anh còn đam mê khơi gợi cảm giác kỳ diệu trong mỗi thực khách và mang đến trải nghiệm độc đáo, đích thực.

Những nghề phổ biến tại A by TUNG

Bạn làm việc tại A by TUNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo A by TUNG

A by TUNG

Click để đánh giá