Việc làm ABM EXPRESS

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
ABM EXPRESS
Fixed Asset Accountant/ Kế toán tài sản
ABM EXPRESS
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

  • Create and monitor a system of controls, procedures, and forms for the recordation of fixed assets.
  • Assign tag numbers to fixed assets.
  • Maintain fixed asset system for accounting, processing and reporting of the assets.
  • Check for completeness and accuracy of fixed assets sub ledger and month-end closing activities such as account reconciliations, journal entries and adjustments.
  • Monitor and process transactions on a daily basis.
  • Calculate depreciation for all fixed assets.
  • Ensure timely and accurate transfer of account data to General Ledger.
  • Review and update the detailed of fixed assets and accumulated depreciation.
  • Conduct Periodic physical counts of fixed assets.
  • Generate monthly depreciation postings and annual account reports.
  • Collaborate with team members/HODs to monitor asset disposals and movements.
  • Recommend to management whether fixed assets should be disposed of (if need).
  • Recommend to management any updates to accounting policies related to fixed assets.
  • Conduct analyses related to fixed assets as requested by management.
  • Assist the auditors in their inquiries relating to fixed assets.
  • Assist in other financial tasks.

  • Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork.
Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
  • Adheres to hotel policies and procedures
Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
At all times projects a favourable image of the Hotel to the public
Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
Attends work on time as scheduled
Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • High school diploma required, bachelor’s degree in finance/ hospitality preferred
  • Two-year accounting experience, preferable in a hospitality environment.
  • Advanced experience with Microsoft Office Suite
  • Experience with accounting software (Sun system).
  • Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork

Yêu cầu hồ sơ

Updated CV with full information of working experiences, education history, personal information and photo
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
201 Hoàng Hoa Thám - Phường 13 - Quận Tân Bình

Công ty ABM Express được thành lập vào ngày 30-03-2020 là đơn vị chuyển phát nhanh quốc tế 4.0 và có trụ sở tại 201 Hoàng Hoa Thám, phường 13, quận Tân Bình, TP.HCM. Từ khi thành lập đến nay, ABM Express luôn cố gắng khẳng định uy tín về chất lượng dịch vụ cũng như sự tín nhiệm trên thị trường, đóng góp tích cực cho nền công nghiệp vận tải tại Việt Nam.

 ABM Express luôn không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ từng ngày, mang lại trải nghiệm chuyên nghiệp nhằm giúp khách hàng an tâm về thời gian và tiến độ vận đơn đã gửi.

Với giá trị cốt lõi: Linh hoạt – Hiện đại – Đa dạng – Uy tín, ABM Express sẽ là một sự lựa chọn thích hợp dành cho doanh nghiệp và khách hàng cá nhân.

Linh hoạt: Mạng lưới đại lý & bưu cục rộng khắp nhằm cam kết cung cấp đầy đủ những dịch vụ kịp thời và nhanh chóng thoả mãn nhu cầu vận chuyển hàng hóa khổng lồ của khách hàng.

Hiện đại: Ứng dụng công nghệ cao vào quy trình vận hành và chuyển phát 4.0, rút ngắn thời gian giao hàng, hạn chế việc hàng hoá bị xếp lên bốc xuống nhiều lần.

Đa dạng: Nhiều dịch vụ và tiện ích chuyển phát đi kèm cùng với các phương thức vận chuyển khác nhau mang đến nhiều sự lựa chọn phù hợp với nhu cầu của từng khách hàng.

Uy tín: Cập nhật thông tin hàng hóa trên ứng dụng theo thời gian thực, đảm bảo không thất lạc hàng hóa; Đội ngũ CSKH chuyên nghiệp, hỗ trợ 24/7

Thành tựu: Đến nay, ABM Express đã thành công phát triển hệ thống xe/kho bãi nhận hàng tại 63 tỉnh thành Việt Nam và tiếp tục mở rộng thị trường ra khu vực Đông Nam Á, Châu Á, Châu Âu và Mỹ.

 

Những nghề phổ biến tại ABM EXPRESS

Bạn làm việc tại ABM EXPRESS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ABM EXPRESS

ABM EXPRESS

Click để đánh giá