Việc làm ABM EXPRESS

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
ABM EXPRESS
[TAM SƠN] HCM - Marcom Lead/ Trưởng nhóm Marketing và Truyền Thông
ABM EXPRESS
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.

Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers’ companion to discover inspiration.

For more information, please visit: https://career.openasiagroup.com/

Marcom Lead is responsible for handling a wide range of projects and for the brand's communication and branding by serving them as the primary contact point and coordinator for all the local activities, providing suitable marketing and communication campaigns, and liaising between brand and internal resources to ensure the efficiency of outcomes. Main responsibilities include fashion brands and digital projects of Tam Son.

1. Research market and communication trends as well as client’s information

  • Observe and capture market and communication trends, especially in relating fields
  • Acquire understanding about the brand’s product or service, the market and its consumers – and understand their objectives in terms of sales, market-share, brand awareness and positionin

2. Act as key contact point for the brand for management and execution

  • Build strong, long-term brand relationships and maintain frequent interaction
  • Develop a detailed project plan, monitor progress and provide end-to-end project management
  • Understand larger financial picture and the impacts of marcom activities on brand’s overall performance
  • Manage brand’s expectations and interpret brand’s feedback for change or improvement

3. Coordinate with other departments and team members

  • Oversee various execution stages and ensure adequate resources to meet projects’ deadlines, maximizing internal interests and external profits
  • Create organized and clear communications at all levels and across all departments
  • Develop team members by coaching, training, and identifying areas of growth

4. Digital Project Manager

  • MKT Automation Strategy and coordinator
  • Communication leader in brands development on ecommerce platforms or their own website

5. Other tasks assigned by the line manager

  • Deliver reports, analysis, and other tasks as requested

Yêu Cầu Công Việc

1. Core Competencies

  • Organized and detail-oriented
  • Creative thinking, good communication, and motivation
  • Team work and responsibility

2. Skills

  • Excellent communication and presentation skills, both in verbal and in writing (Both Vietnamese and English)
  • Desk research and analysis skills
  • Fluency in both verbal and written English is preferred

3. Knowledge & Qualification

  • Experience: With at least 5 years of marketing communications experiences 
  • Education: BA degree in Communications, Advertising, Business, Marketing or related disciplines
  • Knowledge: High-end product market, Experience in building marketing strategies in all aspects (branding,
    products, distribution…)

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
201 Hoàng Hoa Thám - Phường 13 - Quận Tân Bình

Công ty ABM Express được thành lập vào ngày 30-03-2020 là đơn vị chuyển phát nhanh quốc tế 4.0 và có trụ sở tại 201 Hoàng Hoa Thám, phường 13, quận Tân Bình, TP.HCM. Từ khi thành lập đến nay, ABM Express luôn cố gắng khẳng định uy tín về chất lượng dịch vụ cũng như sự tín nhiệm trên thị trường, đóng góp tích cực cho nền công nghiệp vận tải tại Việt Nam.

 ABM Express luôn không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ từng ngày, mang lại trải nghiệm chuyên nghiệp nhằm giúp khách hàng an tâm về thời gian và tiến độ vận đơn đã gửi.

Với giá trị cốt lõi: Linh hoạt – Hiện đại – Đa dạng – Uy tín, ABM Express sẽ là một sự lựa chọn thích hợp dành cho doanh nghiệp và khách hàng cá nhân.

Linh hoạt: Mạng lưới đại lý & bưu cục rộng khắp nhằm cam kết cung cấp đầy đủ những dịch vụ kịp thời và nhanh chóng thoả mãn nhu cầu vận chuyển hàng hóa khổng lồ của khách hàng.

Hiện đại: Ứng dụng công nghệ cao vào quy trình vận hành và chuyển phát 4.0, rút ngắn thời gian giao hàng, hạn chế việc hàng hoá bị xếp lên bốc xuống nhiều lần.

Đa dạng: Nhiều dịch vụ và tiện ích chuyển phát đi kèm cùng với các phương thức vận chuyển khác nhau mang đến nhiều sự lựa chọn phù hợp với nhu cầu của từng khách hàng.

Uy tín: Cập nhật thông tin hàng hóa trên ứng dụng theo thời gian thực, đảm bảo không thất lạc hàng hóa; Đội ngũ CSKH chuyên nghiệp, hỗ trợ 24/7

Thành tựu: Đến nay, ABM Express đã thành công phát triển hệ thống xe/kho bãi nhận hàng tại 63 tỉnh thành Việt Nam và tiếp tục mở rộng thị trường ra khu vực Đông Nam Á, Châu Á, Châu Âu và Mỹ.

 

Những nghề phổ biến tại ABM EXPRESS

Bạn làm việc tại ABM EXPRESS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ABM EXPRESS

ABM EXPRESS

Click để đánh giá