Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Answer guest questions or concerns regarding the origin, vintage, and style of various wines. Check quality and quantity of all stock and supplies. Requisition all supplies. Perform bottle-for-bottle liquor restock. Communicate last call at designated closing time. Prepare drink orders for guests according to specified recipes using measuring systems. Issue, open, and serve wine/champagne bottles. Count bank at end of shift, complete designated cashier reports, resolve any discrepancies, drop off receipts, and secure bank. Obtain change required for expected business level, and keeping bank secure at all times. Secure liquors, beers, wines, coolers, cabinets, and storage areas. Anticipate and communicate replenishment needs promptly. Ensure staff is working together as a team.
CORE WORK ACTIVITIES
Safety and Security
- Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
Policies and Procedures
- Follow company and department policies and procedures.
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Communication
- Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
- Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
- Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
- Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.
Working with Others
- Support all co-workers and treat them with dignity and respect.
- Physical Tasks
- Enter and locate work-related information using computers and/or point of sale systems.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary & Service charge
- 12 annual leave days per year
- 05 working days per week - 2 days off per week
- To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
- 13th salary month.
- Training and career development by MARRIOTT INTERNATIONAL.
- Employee discount rates for Room and F&B at Marriott Hotel.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
- High school diploma/G.E.D. equivalent
- Related Work Experience one year experience in the F&B Services or related professional area
Yêu cầu hồ sơ
ANYA Premier Hotel Quy Nhơn là khách sạn 5 sao đạt chuẩn quốc tế đầu tiên tọa lạc ngay tại trung tâm thành phố Quy Nhơn. Tòa nhà 24 tầng tại giao lộ An Dương Vương và Chương Dương, trước Công viên Thành phố và ngay trước bờ biển đẹp nhất thành phố Quy Nhơn.Khách sạn với quy mô 256 phòng từ hạng Superior đến phòng Tổng Thống. Với nét nổi bật trong phong cách thiết kế thoáng đãng, thanh lịch của kiến trúc đương đại hòa quyện với cảm hứng từ thiên nhiên và hướng tới sự tự nhiên như trong hơi thở, ANYA Premier Hotel Quy Nhơn mang đến cho quý khách cảm nhận từ biển Quy Nhơn ngay tại khách sạn với nắng, gió và không khí biển cùng với cảnh quan xanh như một khách sạn mang hồn resort giữa lòng phố biển.
Review ANYA PREMIER HOTEL
Khuôn viên rộng rãi, thiết kế hiện đại, mọi người làm việc rất chăm chỉ và tỉ mỉ. Hay phải làm thêm giờ, khá mệt nhất là gặp các khách khó tính. (gg)