Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and maintain business activities
- Coordinate with the Marketing department to develop programs of introduction service product and customer care.
- Make monthly, quarterly and annual business development plans.
- Implement and monitor business plans, ensuring the proposed plans are met.
- Participate in business activities (Austcham, Amcham,...) PR and promotion to develop business opportunities and company brand in the community
- Deploy search and connect new quality customer sources to exploit needs, advise and persuade customers to use service products.
2. Service provision contracts
- Negotiate, evaluate and arrange to sign business contracts with BOD and customers.
- Monitor deadlines for renewal or liquidation of contracts and/or addendums.
- Store, preserve and secure service contract information according to regulations.
3. Deploy the project after the customer signs the service contract
- Transfer related information to departments performing service operations according to the contract.
- Monitor preparation and implementation progress of relevant departments to coordinate and unify arising regulations.
4. Report results and results of business activities to the BOD on a monthly and summarize business activities annually. In case a problem is discovered, it is necessary to quickly notify the BOD for timely resolution.
5. Perform other tasks as requested by the BOD.
Yêu Cầu Công Việc
- Femal/Mal with < 55 years old
- Majored education level: graduate from university
- Working Experience: Experience in development customers
- Lanaguage Skills: English IELTS from 5.0 with good verbal skills
- Appearance: well presented, confident,
- Presentation skills, creative
- Computer Skills: Email, word, excel, powerpoint, photoshop…
- Skills: data analysis, creativity, problem solving, critical thinking, planning
- Abilities: understand customer needs, understand the sales process, lead, team work, adapt well, have knowledge of technology, always be willing to learn, have good communication and a sense of responsibility and can withstand pressure high at work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 55
- Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
Attivo International được thành lập với mong muốn phát triển hệ thống chăm sóc sức khỏe nhằm luôn mang lại cảm giác tốt đẹp cho mọi khách hàng. Các giải pháp và chiến lược được thiết kế riêng của chúng tôi cung cấp được xây dựng dựa trên triết lý thúc đẩy kinh doanh cho bạn – dù đó là giúp bạn bắt đầu hay mở rộng kinh doanh. Công ty của chúng tôi mang đến giải pháp kinh doanh với tầm nhìn xa và thực tiễn dựa trên hàng chục năm kinh nghiệm trong khu vực mang lại hiệu quả kinh doanh thấy rõ cho bạn.