Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
· Assist with customer telephone and email enquiries in a timely, professional manner. Provide excellent customer service at all times, empathising with the customer and working diligently to resolve the issue
· Identify customer needs and provide alternative solutions to suits their requirements
· Ensure procedures followed as per Airline SOPs, and in accordance with IATA regulations.
· Proactively contribute to team meetings, sharing knowledge and intelligence pro-actively to other colleagues
· Liaise closely with GHA staff and provide clear instructions around flight planning and ensure that customers remain fully advised of booking details of their shipments.
· Keep flight plans up to date until departure to ensure maximum capacity utilized on flights.
· Track and trace shipments as required and ensure that any offloads are rebooked within the specified time frame.
· Ensure procedures followed as per Airline SOPs Your Ǫualifications and Experiences
Yêu Cầu Công Việc
Your Ǫualifications and Experiences
· Excellent Spoken and Written English
· Fluent Vietnamese
· Desired: Experience in a Customer Service and Call Centre Environment
· Desired: Experience in Air Cargo or Logistics, ideally within a Customer Service or operational capacity
· Proven ability to communicate effectively within a customer service setting, both in writing and verbally.
· Experience in managing conflicting and changing demands of a high-pressure working environment.
· Proficient user of MS Office (Word, Excel, Outlook)
What we Offer:
- Competitive Salary, based on experience
- Hours and Schedule details
- Company IT provided
- Pension or Insurance details
- Multi-Cultural working environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
AVIAREPS Group là công ty đại diện, tiếp thị và truyền thông quốc tế hàng đầu thế giới cho các thương hiệu hàng không, du lịch, khách sạn và thực phẩm và đồ uống. Được thành lập tại Đức vào năm 1994 với tham vọng giúp khách hàng bước vào thị trường toàn cầu, mạng lưới toàn cầu của công ty gồm hơn 800 chuyên gia giàu kinh nghiệm hiện trải dài trên hơn 74 văn phòng sở hữu tại 69 quốc gia. Danh mục dịch vụ của AVIAREPS bao gồm chuyên môn sâu rộng về đại diện và bán hàng, tiếp thị và truyền thông, phát triển kinh doanh, giải pháp CNTT và dịch vụ tài chính.
Những nghề phổ biến tại AVIAREPS Group
Bạn làm việc tại AVIAREPS Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn