Mô tả công việc
Marketing Communication Executive is responsible for conducting product research, establishing brand awareness and improving customer relations. This position is instrumental in the collaboration, planning, and implementation of all traditional and digital marketing efforts with support from communication agency.
- Marketing & Communication:
- Supervise the functioning of all marketing activities, sales promotions at La Table Hanoia; coordinate with other departments to ensure proper implementation of all marketing activities are carried out according to the proposed plan;
- Management of content assets, images/ photos on La Table Hanoi’s website, to be updated according to the correct timeline & brand voice;
- Briefing contents, coordinate with design agency to ensure designs are implemented correctly with brand identity and marketing campaign;
- Master crisis communication skills when an emergency occurs. Manage comments & respond to negative feedback, notify the relevant departments to answer questions and effectively resolve customer problems;
- Plan & estimate marketing costs, implement marketing campaigns & activities for La Table Hanoia brand. Implement marketing communication plans on channels (before, during and after every campaign);
- Coordinate with suppliers, marketing agency, KOLs & other departments, … to carry out effective marketing communication campaigns;
- Periodically synthesize, analyze and evaluate the effectiveness of marketing communication activities and sales promotions to ensure the achievement of the proposed marketing strategy.
- Events:
- In conjunction with the relative departments to to come up with ideas and implement the content of event programs at La Table Hanoia & Press Club;
- Develop the event scripts, present content and event implementation plans with the goal of attracting more potential customers & receiving customer information;
- Working as an event coordinator and be responsible for overseeing tasks throughout the event planning process;
- Contact with suppliers to organize and produce event materials & gifts;
- Work effectively to build relationships with colleagues in the company and the group.
Perform other tasks as assigned by the Direct Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge bonus payable on monthly basic;
- 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
- 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
- Duty meal and parking provided;
- Annual health check-up, annual holiday trip with team;
- Opportunities for learning and development;
- Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
- 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.
Yêu cầu công việc
Onboard from 01/03/2025;
1. Qualification & Experiences:
- Bachelor's Degree (B.A.) or equivalent; major in Sales & Marketing, Tourism & Hospitality preferable. At least 3 years of experience in the same position, especially working experience in high-class restaurants, in a customer service role in the hotel/leisure/retail sector;
- In-depth knowledge of F&B services and products, restaurant and event operations.
2. Skills:
- Good command of the Vietnamese & English language, both written and verbal, due to the constant contact with clients, partners. Fluency in other languages would be beneficial;
- Outstanding communication and negotiation skills, that convince customers to use value-added products and service;
- Computer proficiency;
- Highly creative;
- Analytical and problem-solving skills.
3. Personality:
- Ambitious and willing to put in extra efforts to meet challenges;
- Team spirit, resulted oriented, proactive & honestly;
- Self-motivated and goal-oriented, desire to deliver results.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN
or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042
BeetSoft - Tư vấn CNTT & gia công phần mềm
Chúng tôi là một công ty tư vấn và gia công phần mềm CNTT có trụ sở tại Việt Nam và Nhật Bản. Chúng tôi phục vụ cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ trên toàn cầu bằng cách cung cấp các dịch vụ cao cấp với mức giá rất hợp lý.
Với hơn 8 năm tư vấn và gia công phần mềm CNTT, BeetSoft đang đóng một vai trò xuất sắc trong việc mài giũa các kỹ năng của các chuyên gia, hỗ trợ các công ty đạt được thành công trong lĩnh vực hoạt động chuyên môn của họ. Chúng tôi với tư cách là một tổ chức đã phát triển nhanh chóng trong hai năm qua, hiện có văn phòng hoạt động tại Hà Nội, Nha Trang tại Việt Nam và Tokyo Nhật Bản với hơn 150 nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Beetsoft chuyên phát triển và vận hành các hệ thống web, ứng dụng, trò chơi, trang web, AR, VR và MR là thế mạnh cốt lõi của chúng tôi. Bên cạnh đó, chúng tôi cũng tham gia vào các dự án liên quan đến nghiên cứu AI và robot.
Review Beetsoft
Trong quá trình training, công ty khác thì họ check và góp ý ngay lập tức, công ty này làm xong 7 ngày sau mới check cho mình (rv)
Làm cộng tác viên của cty này k có chế độ gì đâu. Bắt kí hợp đồng ctv 6 tháng mà hđ toàn mang thiệt về mình (rv)
Công ty phù hợp mấy anh em thực tập (RV)