http://en.geniee.co.jp/
With high–tech advantage, Geniee is one of the leading Supply Side Platforms (SSP) in Asia, being headquartered in Japan.
Invested by Softbank group (one of the largest Japanese mobile carriers), Geniee is expanding business across Southeast Asia and the US. According to the Deloitte Technology Fast 500 Asia Pacific 2016 Ranking, Geniee ranked in the top 200 of companies in APAC.
With the success of the media solution business in Japan, we (“GENIEE INTERNATIONAL GROUP”) have established and accelerated localization in each country: Singapore, Vietnam, Indonesia and India, providing clients with our cutting-edge Ad technology and Marketing technology solution business.
We are looking for potential candidates who are expected to be core members of Geniee Vietnam. To be part of the Geniee group, you will have the chance to work in a challenging international working environment with passionate and friendly colleagues.
Apply and become a Genieer today!
Responsibilities:
COO Assistant:
- Administrative Support: Manage the COO's schedule, appointments, and travel arrangements, Coordinate meetings and prepare necessary materials, agendas, presentations and minutes
- Communication and Liaison: Act as a primary point of contact between the COO and internal/external stakeholders
- Information Management: Maintain organized and up-to-date files, databases, and records
- Project Coordination: Assist in the coordination and execution of different projects and events that assigned by COO
RevOps:
- Collection and analysis of data across the entire revenue generation process
- Evaluate current processes, programs, and systems, determine how these can be improved to increase revenue, minimize costs, and increase customer satisfaction.
- Provide insights in business data to optimize sales, marketing, and CS processes
- Maintain good data hygiene
- Be responsible for OKR completion, incentives unlocked, sales rewards
- Provide Hubspot training
- Maintain CRM hygiene
- Be responsible for recruitment for sales folks, training, building relationships, etc.
- Deal with requests related to India and Indonesia team as well
Job requirements:
Must-have:
- At least 2 years of working experience
- 1- 2 years of operational experience in IT, Marketing industry
- Good command of English
- Strong communication skills
Nice-to-have:
- Experience in using Hubspot
- Data analytics experience
- Data science background
- Extrovert personality
- Ability to map business processes, flows, and data models: configure workflows, fields, and objects and take requirements for other team members to execute
- Strong project management, organization, and critical thinking skills
- Advanced Microsoft Excel skills
- Adaptable and can work on multiple projects at once while collaborating with different departments.
Working time: 9:00 AM - 6:00 PM (1-hour lunch break) from Monday to Friday
Employment Package:
- Laptop (Dell, HP…) provided
- Social, public health and unemployment insurance as defined in the Labor Code
- PTI insurance for staff and 1 family member
- 12 days’ annual leave and 1 birthday leave
- Salary review: twice per financial year
- Half-year bonus: up to 100% of monthly gross salary
- Most valuable person/team awards per half-year
- Annual company trip, annual health check
- Club Allowance, chance to join club activities with cost bearing up to $20/month
Resume submission:
Please note that only qualified candidates will be contacted.
Bình Minh Group luôn tự hào là một trong những nhà nhập khẩu và phân phối rượu ngoại nhập hàng đầu tại thị trường Việt Nam. Với mức tăng trưởng vượt bậc, chúng tôi đã tạo dựng niềm tin vững chắc của các tập đoàn hàng tiêu dùng lớn nổi tiếng trên thế giới. Sự kết hợp của nhiều dòng sản phẩm phong phú, đa dạng, chất lượng cao, mẫu mã đẹp, giá hấp dẫn cùng với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần công nghệ Bình Minh (BINHMINH GROUP) được thành lập năm 2000. Công ty có trụ sở văn phòng giao dịch chính tại Hà Nội, có chi nhánh tại TP Hồ Chí Minh, Chi nhánh tại tỉnh Lạng Sơn. Trải qua 20 năm hoạt động và liên tục phát triển, với chiến lược đầu tư, kinh doanh phát triển bền vững.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.