Mô tả công việc
Marketing Communication Executive is responsible for conducting product research, establishing brand awareness and improving customer relations. This position is instrumental in the collaboration, planning, and implementation of all traditional and digital marketing efforts with support from communication agency.
- Marketing & Communication:
- Supervise the functioning of all marketing activities, sales promotions at La Table Hanoia; coordinate with other departments to ensure proper implementation of all marketing activities are carried out according to the proposed plan;
- Management of content assets, images/ photos on La Table Hanoi’s website, to be updated according to the correct timeline & brand voice;
- Briefing contents, coordinate with design agency to ensure designs are implemented correctly with brand identity and marketing campaign;
- Master crisis communication skills when an emergency occurs. Manage comments & respond to negative feedback, notify the relevant departments to answer questions and effectively resolve customer problems;
- Plan & estimate marketing costs, implement marketing campaigns & activities for La Table Hanoia brand. Implement marketing communication plans on channels (before, during and after every campaign);
- Coordinate with suppliers, marketing agency, KOLs & other departments, … to carry out effective marketing communication campaigns;
- Periodically synthesize, analyze and evaluate the effectiveness of marketing communication activities and sales promotions to ensure the achievement of the proposed marketing strategy.
- Events:
- In conjunction with the relative departments to to come up with ideas and implement the content of event programs at La Table Hanoia & Press Club;
- Develop the event scripts, present content and event implementation plans with the goal of attracting more potential customers & receiving customer information;
- Working as an event coordinator and be responsible for overseeing tasks throughout the event planning process;
- Contact with suppliers to organize and produce event materials & gifts;
- Work effectively to build relationships with colleagues in the company and the group.
Perform other tasks as assigned by the Direct Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge bonus payable on monthly basic;
- 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
- 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
- Duty meal and parking provided;
- Annual health check-up, annual holiday trip with team;
- Opportunities for learning and development;
- Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
- 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.
Yêu cầu công việc
Onboard from 01/03/2025;
1. Qualification & Experiences:
- Bachelor's Degree (B.A.) or equivalent; major in Sales & Marketing, Tourism & Hospitality preferable. At least 3 years of experience in the same position, especially working experience in high-class restaurants, in a customer service role in the hotel/leisure/retail sector;
- In-depth knowledge of F&B services and products, restaurant and event operations.
2. Skills:
- Good command of the Vietnamese & English language, both written and verbal, due to the constant contact with clients, partners. Fluency in other languages would be beneficial;
- Outstanding communication and negotiation skills, that convince customers to use value-added products and service;
- Computer proficiency;
- Highly creative;
- Analytical and problem-solving skills.
3. Personality:
- Ambitious and willing to put in extra efforts to meet challenges;
- Team spirit, resulted oriented, proactive & honestly;
- Self-motivated and goal-oriented, desire to deliver results.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN
or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042
Bình Minh Group luôn tự hào là một trong những nhà nhập khẩu và phân phối rượu ngoại nhập hàng đầu tại thị trường Việt Nam. Với mức tăng trưởng vượt bậc, chúng tôi đã tạo dựng niềm tin vững chắc của các tập đoàn hàng tiêu dùng lớn nổi tiếng trên thế giới. Sự kết hợp của nhiều dòng sản phẩm phong phú, đa dạng, chất lượng cao, mẫu mã đẹp, giá hấp dẫn cùng với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần công nghệ Bình Minh (BINHMINH GROUP) được thành lập năm 2000. Công ty có trụ sở văn phòng giao dịch chính tại Hà Nội, có chi nhánh tại TP Hồ Chí Minh, Chi nhánh tại tỉnh Lạng Sơn. Trải qua 20 năm hoạt động và liên tục phát triển, với chiến lược đầu tư, kinh doanh phát triển bền vững.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.