Việc làm Capella Holdings

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Capella Holdings
Rtr Regional Business Solution Expert
Capella Holdings
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 50 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Vietcombank Tower Saigon, Công Trường Mê Linh, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

MAIN PURPOSE

- Support Regional Office as SAP maintenance and support Center.

- Provides Application Managed Service (AMS) in APAC region for the various enterprise applications (SAP FICO, CONCUR, POS Interface, etc), troubleshoot and resolve issues & requests within targeted SLA.

- This role uses consulting skills, business knowledge, and SAP solution expertise to effectively integrate SAP technology into the business environment to achieve expected business results.

DIMENSION:

Geographical area under responsibility: Asia Pacific

KEY RESPONSIBILITIES

- Act as point of contact to analyse and fix application and system issues in RTR / Record to Report (FICO) area, ensuring SAP services are available and reliable to meet business expectation.

- Support month end or year-end closing activities, proactively monitor and take actions to prevent erroneous postings, wherever applicable.

- Manages incidents reported by user and follow-up promptly with RCA and CAPA approach and industry best practices

- Recommend workarounds/interim solution in accordance with business process guidelines.

- Work closely with different teams (e.g.: SAP Basis, security, and external system’s vendor) to ensure issues and requests are addressed timely.

- Assist business users in gathering requirement and preparation of Change Request application.

- Assist in Change Request or SAP implementation Roll-out by preparing test script/ test scenario or conduct/coordinate or support users in carrying out User Acceptance/Regression Test

- Participate in deployment to production and post deployment support.

- Communicate to business stakeholders/users on new deployments.

- Provide training to end users or crash-course to new joiner on ad-hoc basis.

- Provide support for internal System Audit, Financial Audit of System authorization queries.

- Any other ad-hoc duties assigned.

Yêu cầu công việc

- Bachelor's Degree in I.T, Computers or related field

- SAP ECC 6.0/S4 HANA experience.

- Well-developed, understanding and working experience on SAP FICO modules such as General Ledger Accounting, Accounts Payable, Accounts Receivable, Asset Accounting, Bank Accounting, Taxation, Consolidation, Special Purpose Ledger, Cost element / Cost center / Profit Center Accounting, Internal orders, Product Cost controlling, Profitability Analysis areas.

- Strong knowledge on integration between logistics modules with FI/CO.

- Should be fluent with business processes associated with the use of SAP and comfortable with product costing, manufacturing business terms and concepts.

- Integration experiences with other legacy or 3rd party systems.

- Effectively communicates technical concepts to users and business concept to tech team

- Set, manage expectations, handle difficult/sensitive situation tactfully and defuse tension

- Possess basic knowledge of SAP authorization troubleshooting.

- Must be able to multi-task, work independently as well as a team player and manage own workload under tight deadlines with minimum supervision.

- Possess good analytic thinking and problem-solving skills.

- Ability to work well on cross functional project teams and foster team commitment to tasks.

- Develop relationships with internal and external stakeholders.

- Good spoken English. Ability to speak other languages will be an added advantage. Example, Mandarin, Bahasa Malaysia/Indonesia, Thai, Japanese, Korean etc

Quyền lợi được hưởng

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

Capella Holdings
Capella Holdings Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 4, 136 -138 Lê Thị Hồng Gấm, P. Nguyễn Thái Bình, Q. 1, TP. HCM

Capella Holdings là một tập đoàn kinh doanh đa ngành, hình thành và phát triển từ sự hợp nhất hệ thống Bến Thành Land, sở hữu chuỗi trung tâm tiệc cưới – hội nghị cao cấp hàng đầu thị trường như Riverside Palace, Claris Palace, Capella Parkview, Capella Gallery Hall,… Hiện nay, chúng tôi bổ sung thêm vào đội ngũ những thương hiệu hàng đầu về ẩm thực – bar – giải trí đêm như Chill Skybar, nhiều năm qua là địa điểm giải trí hiện đại và hấp dẫn đẳng cấp nhất Việt Nam và nổi tiếng thế giới; Air 360 Sky Lounge vừa mới được giới thiệu ra thị trường, Lavie En Rose Live Music & Bar – một phong cách thưởng thức nhạc sống thời thượng trong không gian sang trọng. Để đáp ứng nhu cầu phát triển lớn mạnh không ngừng hiện nay và trong tương lai gần, chúng tôi mở ra những cơ hội làm việc tuyệt với và phát triển nghề nghiệp bền vững trong môi trường quốc tế, chuyên nghiệp với đội ngũ Quản lý Điều hành cấp cao đến từ nhiều quốc gia có kinh nghiệm nhiều năm làm việc cho các địa điểm ẩm thực – giải trí nổi tiếng trên khắp thế giới từ Thượng Hải, Hong Kong đến Las Vegas, chế độ đãi ngộ hấp dẫn và

Những nghề phổ biến tại Capella Holdings

Bạn làm việc tại Capella Holdings? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Capella Holdings

Capella Holdings

Click để đánh giá