Việc làm CEN GROUP

Cập nhật 12/12/2024 08:20
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CEN GROUP
HR Generalist (C&B) (Location. Dis 3, HCMC)
CEN GROUP
24 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company Description

Work location: 83 Ngo Thoi Nhiem, dist 3, HCMC

The company:

Sucafina is the leading sustainable Farm to Roaster coffee company, with a family tradition in commodities that stretches back to 1905. Today, with more than 1,400 employees in 34 countries, we help stakeholders worldwide to find the perfect coffee solutions. We embed technology, innovation, and sustainability throughout the supply chain, creating shared value for all by Investing in Farmers, Caring for People, and Protecting Our Planet. For more information, visit www.sucafina.com.

What are we looking for:

We are looking for entrepreneurs, techies, passionate, eager to learn, humble, with a positive attitude and a high level of integrity People. Flexible and willing to take challenges, work and live in coffee-producing countries, People who want to build expertise and a career in the coffee business and are ready to go the extra mile.

What we offer:

We offer within our pleasant family environment, great opportunities to learn and grow, we offer challenges and exposure to multicultural environments, on-merit base compensation, and free coffee around the clock!

Job Description

The HR Generalist – Compensation & Benefits will report to HR Manager of APAC and play a pivotal role in managing and administering the organization’s compensation and benefits programs. This position will also contribute to broader HR activities, including compliance, payroll coordination, and employee support, fostering a positive work environment aligned with the company’s values and goals.

  • Payroll Execution:
  • Execute the periodic payrolls (for both office-based employees and factory workers) to ensure accurate and timely processing of employee salaries and benefits-related deductions.
  • Verify and reconcile payroll changes, such as salary adjustments, bonuses, and benefits contributions

Compliance & Reporting

  • Ensure compliance with local labor laws, tax regulations, and internal policies related to compensation and benefits.
  • Prepare and maintain accurate records for audits, reports, and compliance purposes.
  • Monitor legislative changes and recommend updates to company policies and programs to maintain compliance.

Employee Relations & Support

  • Act as a point of contact for employees regarding compensation, benefits, and HR policy inquiries.
  • Assist in onboarding and offboarding processes, particularly in areas related to pay and benefits.
  • Support HR initiatives and programs, such as performance reviews, engagement surveys, and workforce planning.

HR Projects

  • Contribute to the development and implementation of HR projects, policies, and best practices.
  • Partner with cross-functional teams to align HR programs with organizational goals.

Qualifications

Other tasks as assigned by Managers

  • Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or a related field
  • Minimum 4-5 years working experience in C&B, payroll management for factory environment at similar size;
  • Experience in an international environment/ global collaboration
  • Good knowledge of Excel, Word, Outlook, Pivot
  • Knowledge ofLabor law, PIT law, Social insurances law
  • Knowledge of collaborative tools (MS Teams, Power PI) as a plus.
  • English communication ability is a plus
  • Strong knowledge of compensation structures, benefits programs, and labor law compliance
  • Excellent analytical and problem-solving skills with attention to detail
  • Effective communication and interpersonal skills to build trust with employees and stakeholders
  • Ability to manage multiple tasks and priorities in a dynamic work environment
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
__
Địa điểm:
Cen Group 137 Nguyễn Ngọc Vũ, Trung Hòa, Cầu Giấy

CENGROUP được thành lập năm 2002, hiện tại là Tập đoàn đầu tư và phân phối Bất động sản hàng đầu Việt Nam với 08 công ty thành viên và hơn 3000 Nhân viên, trong đó gồm 02  hệ thống siêu thị dự án bất động sản (Hà Nội và Sài Gòn), 01 công ty duy nhất khai thác quảng cáo trên kênh VOV giao thông tần số 91 Mhz (RSM), 01 công ty hợp tác liên kết dịch vụ với NAC (New Asia Capital – Mỹ), 01 công ty Định giá Động sản & Bất động sản, 1 công ty Tư vấn Thiết kế - Thi công nội thất. Ngoài trực tiếp làm chủ đầu tư rất nhiều  dự án bất động sản, Cen Group còn cung cấp đầy đủ và trọn gói tất cả các loại hình DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN, bao gồm:
- Dịch vụ Định giá Bất động sản.
- Dịch vụ Môi giới Bất động sản.
- Dịch vụ Sàn giao dịch Bất động sản (Hiện là Siêu thị dự án Bất động sản Cengroup).
- Dịch vụ Tư vấn & Đào tạo Bất động sản.
- Dịch vụ Đấu giá Bất động sản.
- Dịch vụ Truyền thông & Quảng cáo và sự kiện Bất động sản.
- Dịch vụ Quản lý & Khai thác Bất động sản.
- Dịch vụ Tư vấn, Thiết kế & Thi công nội thất.

Những nghề phổ biến tại CEN GROUP

Bạn làm việc tại CEN GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CEN GROUP

CEN GROUP

Click để đánh giá