Mô tả công việc
- Reporting directly to the Guest Relations Supervisor, the Guest Relations Officer is directly responsible for the day to day operation of the guest Relations section whilst on duty. On a broader scale the Guest Relations Officer is to ensure that all the hotel’s guests are greeted, attended to and assisted with a level of serviced that is professional, efficient yet friendly and second to none. The Guest Relations Officer is also to ensure that all guests are made to feel comfortable and welcome in a genuine warm way at all times.
- The Guest Relations Officer is responsible and accountable for all operations in relation to the Guest Relations section whilst on duty. All duties and tasks performed are to be procedurally correct, timely and consistently, effective and efficient work practices and guest service standards, that the guests’ first and last impressions of the hotel are lasting ones of genuine warmth and friendliness and of high standards.
- To ensure that all guests of the hotel are checked in and checked out in an efficient, yet warm and friendly manner.
- To ensure that all guests are provided with concise information concerning the services and facilities provided by the hotel.
Quyền lợi được hưởng
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of experience at same position in hospitality industry
- Good appearance.
- Excellent communication in English.
Yêu cầu hồ sơ
Citadines Regency Sài Gòn nằm trong khoảng cách đi bộ đến các điểm du lịch nổi tiếng như Dinh Thống Nhất, Nhà thờ Đức Bà, Bưu điện Trung tâm và Bảo tàng Chứng tích Chiến tranh. Ngoài ra, từ đây cũng có thể dễ dàng di chuyển đến các khu vực khác của thành phố như Quận 1 và Quận Phú Nhuận. Citadines Regency Sài Gòn gồm 229 căn cung cấp các phòng đầy phong cách từ Phòng Cổ điển, Căn hộ Studio và Căn hộ 1 Phòng ngủ. Cơ sở vật chất của Apart'hotel bao gồm lễ tân và an ninh 24 giờ, dịch vụ dọn phòng, quán cà phê và nhà hàng, hồ bơi, trung tâm thể dục, phòng xông hơi khô và phòng giặt là nhỏ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Cư dân của căn hộ dịch vụ Sài Gòn hiện đại này có thể tùy chỉnh thời gian lưu trú của mình với hàng loạt dịch vụ tùy chọn như giặt thường, giặt hấp, ăn uống tại phòng và các chương trình thú vị dành cho cư dân nhằm giúp cư dân ổn định cuộc sống ở nơi ở mới.