Mô tả công việc
• Work closely with the Marketing Manager and Creative Team to produce suitable artwork and content for L Concepts’ brands’ social media pages, aligned with the monthly content plans.
• Update and manage L Concepts’ social media content plans to meet marketing objectives.
• Execute content for Instagram and Facebook, publishing 5-7 posts weekly, in line with marketing goals and strategies, adhering to the brands’ visual identities.
• Respond to comments and engage with followers on Instagram and Facebook in a timely manner, using the appropriate brand tone of voice.
• Run, analyze, and monitor social media campaigns, measure results, and report findings.
• Devise a clear system to track and analyze social media performance.
• Identify international bloggers and influencers to engage for brand leverage and build a comprehensive influencer database.
• Identify potential new customer segments and propose measurable methods to engage these audiences through social media.
Visual Merchandising (VM):
• Develop and implement monthly visual merchandising plans for retail items, ensuring alignment with brand standards and marketing campaigns.
Content Creation & Analytics:
• Collaborate with internal teams to create engaging content for digital and offline marketing channels.
• Monitor, analyze, and report on the performance of all marketing activities, providing data-driven insights to improve strategies.
• Create weekly and monthly reports on social media performance and emerging industry trends.
Press & Media Management:
• Research, build, and maintain L Concepts’ press and media contact database.
• Monitor and document mentions of L Concepts’ brands in the press, online, and on social media.
Trend Analysis:
• Stay updated on emerging industry trends and technologies, sharing insights in weekly reports.
Event Coordination:
• Assist in planning and executing brand events and activations, ensuring alignment with marketing objectives.
Quyền lợi được hưởng
Employee Discounts: Discounts on meals and beverages at the restaurant.
Positive Work Environment: Work in a friendly and supportive team atmosphere.
Join statutory insurance after probation
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or a related qualification in the field.
1 year of experience in F&B Marketing OR 2 years of experience in MKT (including intern period)
Prior experience in the F&B or hospitality industry is preferred.
English speaking and writing is a must.
Yêu cầu hồ sơ
• HR Department contact:
- Phone:0342836222
TỔ HỢP CÔNG NGHỆ GIÁO DỤC VÀ ĐÀO TẠO AGILEAD GLOBAL
Được thành lập từ năm 2015, đến nay Tổ hợp Công nghệ Giáo dục và Đào tạo Agilead Global đã có những bước tăng trưởng vượt bậc với các thành viên hoạt động tích cực trong nhiều lĩnh vực khác nhau. Với đội ngũ bao gồm nhiều thành viên có năng lực về giáo dục và công nghệ, các giải pháp của các đơn vị thành viên luôn đề cao tính năng suất, hiệu quả và đóng góp nhiều giá trị cho khách hàng, đối tác và xã hội.
Học viện Agile, là đơn vị tiên phong trong việc nâng tầm năng lực sáng tạo và đổi mới thông qua đào tạo, tư vấn và huấn luyện chuyên sâu, toàn diện về Agile cùng những tri thức liên quan đến phát triển sản phẩm và đổi mới quản lí trong lĩnh vực kinh tế sáng tạo. Đội ngũ sáng lập và chuyên gia của Học viện Agile là những người tiên phong trong việc truyền bá và phát triển cộng đồng Agile tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Nâng cao năng suất lao động và năng lực sáng tạo, phát triển nguồn nhân lực chất lượng cao để tăng năng lực cạnh tranh cho từng cá nhân và doanh nghiệp của Việt Nam trên thị trường quốc tế là những vấn đề mà những người thành lập nên Agilead luôn trăn trở. Agilead ra đời để đưa ra cách giải của mình đối với vấn đề xã hội nóng hổi. Agilead được định hướng là một công ty công nghệ giáo dục và đào tạo, theo đó, các công ty thành viên trong hệ sinh thái của Agilead đều tập trung phát triển theo hướng dùng công nghệ để đổi mới sáng tạo và giải quyết các bài toán xã hội hóc búa. Agilead mong muốn trở thành tổ chức tiên phong trong nền kinh tế sáng tạo của Việt Nam.
- Trở thành tổ chức giáo dục số hàng đầu Đông Nam Á