Mô tả công việc
Consumer Insight Analysis (60%)
+ Generate reports, presentations, and dashboards to effectively communicate key findings and recommendations to stakeholders at various levels of the organization.
+ Collect, analyze, and interpret consumer data from various sources such as surveys, interviews, focus groups, and social media platforms.
+ Monitor and Stay up- to- date with industry trends, competitors, and emerging technologies; conduct report in monthly basis to suggest innovative approaches to consumer insights.
+ Collaborate with cross- functional team, including Marketing, R&D and sales teams to provide data- driven insights that support the New products development process and effective marketing and sales strategies.
Consumer surveys design & implementation (30%)
+ Implement surveys through various methods (both in- house and using agency), such as online platforms, telephone interviews, or in- person interviews.
+ Collaborate with cross- functional teams to understand research objectives and collect specific data required to support business goals.
+ Design and develop survey questionnaires to gather relevant and accurate data.
+ Prepare comprehensive reports and presentations summarizing survey findings, including visualizations and recommendations for action.
Other tasks assigned by Line manager(10%)
Yêu cầu công việc
At least 03 years experience in consumer/customer insights, market research, or related role in FMCG
Fluent English, good at Power BI & Microsoft Office skills,
Strong analytical skills with the ability to interpret complex data sets and draw actionable insights.
Excellent communication, proactive attitude with a passion for understanding consumer behavior and trends.
Bachelor&039;s degree in business, marketing, statistics or a related field.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-28 00:45:03
Công ty Cổ phần Be Group là một startup thuần Việt trong lĩnh vực công nghệ vận tải với sản phẩm nổi bật là ứng dụng gọi xe be. Hoạt động trên thị trường từ tháng 12/2018, đến tháng 6/2019 be đã nhanh chóng nắm giữ vị trí thứ 2 về thị phần gọi xe công nghệ Việt Nam.
Đến nay, ứng dụng be đã được tải về hơn 10 triệu thiết bị di động, tạo việc làm cho 100.000 tài xế trên toàn quốc. Be Group trở thành công ty gọi xe đầu tiên đạt điểm hòa vốn kinh doanh chỉ sau hai năm hoạt động và đang trên đà phát triển thành một đại diện tiêu biểu của xu hướng mobility trong bối cảnh mới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham các loại bảo hiểm chuyến đi
- Áp dụng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe bao gồm chi phí nha khoa, bệnh hiểm nghèo và bảo hiểm tai nạn.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày 01/06/ 2018, Be hình thành với tên gọi VEEP Technology
- Ngày 25/10/2018, Chính thức sử dụng tên Be Group
- Ngày 17/12/2018 , Be chính thức lăn bánh với cả hai dịch vụ và #beCar ở cả hai thành phố: TP.HCM và Hà Nội
- Ngày 01/04/2020, Mở rộng khu vực hoạt động lên 10 thành phố
- Ngày 12/01/2021, Be ra mắt Ngân Hàng Số Cake by VPBank
- Ngày 18/01/2021, Ra mắt tính năng Mua Vé Máy Bay
- Ngày 25/03/2021, Be ra mắt dịch vụ BeTaxi tại các tỉnh thành mới, mở rộng khu vực hoạt động lên 21 tỉnh thành
- Tháng 3/2022, "be" đã mở rộng địa bàn hoạt động ra 28 tỉnh, thành phố trên toàn quốc. Có khoảng 15 triệu lượt tải ứng dụng, cùng khoảng 3-4 triệu người dùng thường xuyên, đứng TOP 2 trong thị trường gọi xe.
Mission
Đáp ứng mọi nhu cầu tiêu dùng hàng ngày với một trải nghiệm hài lòng chu đáo, dựa vào hệ sinh thái mở đa đối tác.
Review BE GROUP
Công ty mọi thứ 8-9 điểm (RV)
Công ty vui, văn hóa con người tốt (RV)
Công ty xịn (RV)