Mô tả công việc
• Assist Human Resources Manager in HR programs such as training and development, employee recognition programs and staff activities for hotel employees.
• Familiarizes and enforces the HR framework including systems of:
Induction and orientation
Training and Development
Performance Appraisal
• Plan and implement all Training programmes of the hotel.
• Plan and implement all English Training programmes of the hotel.
• Ensures all staff facilities are maintained in good order and meet resort’s cleanliness standards.
• Ensures that all staff abide by the hotel grooming standards and resort rules.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Yêu cầu công việc
• Certification: Hospitality Training Skills (prefer but not require).
• Experience: Minimum 2 years HR experience
• Others/khác:
Excellent written and verbal communication skills in English.
Highly motivated, flexible, reliable, honest, and resistant to pressure.
Good in operation management and problem-solving skill, computer skill.
Yêu cầu hồ sơ
Bệnh viện Bình Định quy tụ đội ngũ chuyên gia, bác sĩ, dược sĩ và điều dưỡng có trình độ chuyên môn cao, tay nghề giỏi, tận tâm và chuyên nghiệp. Luôn đặt người bệnh làm trung tâm, Bệnh viện Bình Định cam kết đem đến dịch vụ chăm sóc sức khỏe tốt nhất cho khách hàng.