Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Cost Structure Modelling
- Collaborate closely with different stakeholders to develop effective cost models and methodologies that provide accurate and actionable insights into cost management and support decision-making.
- Analyze all cost drivers (materials, packaging, shipping, and investments) for each product to understand their impact on overall profitability and make sure the cost calculation process works as planned.
- Regularly review and update cost models to stay in line with industry and internal standards, while identifying areas for improvement.
2. Total Supply Chain Cost Analysis
- Analyze the total supply chain costs by evaluating the value chain for both direct and indirect categories, and offer insights to support Procurement team in sourcing decisions.
- Identify savings opportunities based on the overall company cost analysis, providing insights to enhance supplier relationships and negotiation outcomes.
- Predict cost trends, track progress to address close gaps, and explain any significant or unexpected changes in calculated costs.
3. Supply Chain Cost Management
- Develop detailed reports that summarize cost analysis findings, focusing on trends, risks, and opportunities for key stakeholders.
- Set up dashboards and processes to track and manage supply chain costs and efficiency, ensuring they align with budgets.
- Collaborate with different stakeholders to control the cost, ensuring that it does not exceed the budget.
4. Cost Governance and Process Improvement
- Review and analyze current inventory levels and supply chain procedures, identifying inefficiencies and suggesting improvements to optimize operational costs and increase profitability.
- Challenge assumptions for cost improvements by analyzing and validating them against internal and external benchmarks of operational performance and costs and propose actionable solutions for implementation.
- Improve the cost reporting process to assist in margin and business planning, leading efforts to automate where possible.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Finance, Accounting, Supply Chain Management, or a related field.
- 05+ years of in finance, costing, or supply chain analysis, with a focus on cost management and financial analysis.
- Excellent English language skills (equivalent to IELTS 6.5)
- Excellent knowledge of accounting principles, financial policies, costing standards, and supply chain management principles and practices.
- Knowledge of data visualization tools to create dashboards and reports.
- A results-driven and detail-oriented mindset with a focus on achieving business objectives and enhancing profitability.
- Skills: Analytical, presentation, communication, problem-solving, project management.
- Works independently with limited supervision.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần BizTech (BizTech JSC) hoạt động trong lĩnh vực CNTT, là chuyên gia hàng đầu trong lĩnh vực tư vấn giải pháp ứng dụng công nghệ thông tin. Công ty chuyên tư vấn thiết kế, cung cấp hệ thống quản lý, tự động hoá cho các Doanh nghiệp.
Cung cấp các giải pháp quản lý tích hợp ERP Solution (Hoạch định nguồn lực doanh nghiệp) ứng dụng công nghệ nhận dạng dữ liệu tự động Auto-ID (mã số - mã vạch - thẻ) như: quản lý điểm bán hàng, quản lý tồn kho cho hệ thống cửa hàng bán lẻ, tự động hoá dây chuyền sản xuất, quản lý nhân sự, chấm công tự động, kiểm soát ra vào, tính lương..., đóng gói và thiết kế theo nhu cầu của khách hàng.
Công ty CP BIZTECH tư vấn thiết kế, cung cấp hệ thống giám sát an ninh: giám sát nhà hàng, khách sạn, trường học, nhà riêng... với công nghệ và thiết bị hiện đại, cao cấp.