Mô tả công việc
• Assist the Director of HR to organize reward and certification programs
• Organize reward and certification programs.
• Organize in coordination with the Director of HR and Department Heads, approved cross trainings.
• Carry out talent programs according to brand standards.
• Assist to set up and maintain training and talent program policies.
• Develop plans to conduct needs analyses and in-house training on a regular basis.
• Regularly keep training records.
• Develop tools and systems to ensure training and development programs meet hotel objectives.
• Ensure that training and development are integrated into business plans and budgets, and targeted goals are identified and monitored.
• Take part in the preparation and planning of the Training department’s goals and objectives.
• Assist to set up the talent program budget.
• Take part in team member performance reviews and set up development plans.
• Facilitate multiskilling.
• Manage the planning and delivery of orientation programs.
• Offer support and advice on personal development plans to team members under your supervision.
• Implement appropriate management practices that provide team members with motivation and communication.
• Provide information as required regarding training records and attendance.
• Assist all departmental trainers if necessary, with trainings.
• Deal effectively with guests and workplace colleagues from a variety of cultures.
• Be aware of duty of care, and adhere to occupational health and safety legislations, policies and procedures.
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures.
• Be familiar with property safety, current first aid and fire emergency procedures.
• Ensure that all team members have a complete understanding of and adhere to the hotel’s team member rules and regulations.
• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
• The Management reserves the right to make changes to this job description at its sole discretion and without advance notice.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• Insurance as labor law (apply from starting date)
• Heath Care Insurance (24/7)
• 14 Annual Leaves
• Working hours: 8 hours/ day, 2 days off per week
• Relocation, home leave ticket, repatriation allowances
• Accommodation, uniform, transportation, meals
• Service Charge
• Others benefits
Yêu cầu công việc
• Minimum 1 years of related working experience in the hotel industry.
• Excellent command of written and spoken English to meet business needs.
• Knowledgeable of Learning & Development.
• Good communication skills.
• Excellent coordination and organization ability.
• Willing to take challenges and work under pressure.
Yêu cầu hồ sơ
• Apply to via Hoteljob or jobs.hilton.com
• Tel: 0396261789 (Kien)
CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM - The Body Shop được ra đời vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc và gắn liền với tên tuổi của nhà sáng lập Dame Anita, một doanh nhân cộng đồng, một nhà hoạt động xã hội và bảo vệ môi trường. Với mục tiêu mang lại một lối sống lành mạnh cho người dùng, 45 năm qua, thương hiệu đã không ngừng phá vỡ nguyên tắc để thay đổi và phát triển dựa trên phương châm không bao giờ lừa dối. Từ một cửa hàng đầu tiên tại Brighton chỉ cung cấp các sản phẩm sử dụng nguyên liệu có nguồn gốc từ thiên nhiên, The Body Shop hiện tại đang giữ vị thế nổi trội trong ngành làm đẹp tại hơn 66 quốc gia cùng với 3000 chi nhánh nhượng quyền toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Team building
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc, bởi Quý Bà Dame Anita Roddick, The Body Shop là một thương hiệu làm đẹp toàn cầu đã đạt chứng nhận B Corp ™.
Mission
- The Body Shop tìm cách tạo ra sự thay đổi tích cực trên thế giới bằng cách cung cấp các sản phẩm chăm sóc da chất lượng cao, lấy cảm hứng tự nhiên, chăm sóc cơ thể, chăm sóc tóc và trang điểm được sản xuất một cách có đạo đức và bền vững.