Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. PRIMARY OBJECTIVES:
- Manage and supervise the Product Department in Vietnam to ensure the operation of the Product Department proceeds in a consistent and effective way
- Research, create and launch new products and update current products to match the Easia Travel Group standard, image and value
- Support and coordinate with other departments to encourage synergies, maintain collaboration with relevant departments in carrying out processes and find out what factors need to change in a timely manner
2. MAJOR ACCOUNTABILITY/DUTIES:
Establish a production plan
- Develop and implement a plan to improve the existing production range in an efficient, effective manner
- Ensure that accurate product documents are in the database and distributed to the appropriate teams
Research and develop new products in Vietnam
- Conduct a market analysis (client profile, expectations, etc) to identify gaps in the product range
- Conduct an analysis of competitors products and pricing to ensure Easia is offers the most innovative and best value products
- Create detailed inspection plan and goals
- Develop relationships with key communities, people and suppliers needed for successful production
- Conduct in-the-field research and testing
- Design detailed product notes: sales notes, quotations, operations notes
Communicate Product updates
- Distribute effective product updates internally (sales teams, operations teams, station offices)
- Update sales offices on any new products or product changes
- Inform valued agents of product updates in a timely manner
- Ensure all information in the database and website is accurate and up-to-date
- Work closely with local suppliers to ensure they understand the value of our products and deliver them at the highest standard
- Communicate with fellow product managers to inspire creativity, reinforce Easia product goals and establish consistency across all destinations
- Regular communication with Head of Product on developments in the VN offices
Monitor Quality of Products
- Conduct regular product evaluations (in-the-field inspections, reviewing feedback)
- Adapt successful products to various other markets
- Improve existing products that are not selling well or delivering the highest quality possible
- Remove products that show no potential and ensure that there are no negative impacts on our clients or valued local partners/communities when stopping sales on a product
Promote new product to the markets
- Coordinate with sales teams for promote the new products to the Markets
- Coordinate with sales & Marketing to create agent-specific brochure programs, inspection trips and exclusive products
- Contribute to Easia's marketing team by designing and submitting quality pictures, factsheets and articles for newsletters
Supervise and Support Vietnam product teams (Hanoi, Danang, Saigon)
- Conduct regular product training and operations training in each destinations
- Assist in evaluation of guides and suppliers (drivers, vehicles, restaurants and hotels) in each destination
Yêu Cầu Công Việc
1. Competency:
- Fluent in English/French language
- Strong knowledge of the tourism field, including hotel and tourism management
- Strong leadership and management skills
- Creative, dynamic and possesses good knowledge about products and destinations in Vietnam
- Strong analytical, problem-solving and decision-making skills
- Strong presentation skills
- Strong communication skills
- Strong planning and organisational skills to balance and prioritise work
- Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
2. Education
University: Bachelor’s or Master’s in Hotel / Tourism / Foreign Languages / Economics or other related fields
3. Experiences
- At least five years of experience in the tourism industry
- At least two years of experience in a similar position
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Bột - Thực Phẩm Tài Ký tiền thân là "Cơ Sở Bột Năng Tài Ký" với Logo "Sư Tử Bay" được thành lập năm 1976. Trong suốt chặng đường phát triển sản xuất và quá trình tự khẳng định mình với thị trường trong và ngoài nước, Công Ty Cổ Phần Bột Thực Phẩm Tài Ký chính thức thành lập ngày 10/12/2004.
Văn phòng Công ty tọa lạc tại: số 435 Quốc lộ 13, Phường Hiệp Bình Phước, Quận Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh.
Năm 2008 Nhà máy sản xuất tại 297 / A đường Hồ Văn Tắng, Ấp Cây Da, xã Tân Phú Trung, Huyện Củ Chi, Tp. Hồ Chí Minh được xây dựng mới trên khuôn viên rộng 10.600 m2 nhằm đáp ứng nhu cầu tăng cao về sản phẩm bột mang thương hiệu Tài Ký như: bột Bánh xèo, Bột Chiên gin, bột Chiên tôm, bột Tẩm Chiên, Bột giòn, Bột Năng, bột Nếp, bột Gạo, bột Há cảo, bột Bánh cuốn, Bột Béo...
Năng lực sản xuất bình quân 30 tấn bột mỗi ngày. Với hơn 200 cán bộ công nhân viên được đào tạo và huấn luyện chuyên nghiệp, luôn cập nhật mới kiến thức về các công nghệ tiên tiến nhất. Với thiết bị máy móc thiết bị hiện đại và công nghệ tiên tiến của Đức, Nhật Bản, Hàn Quốc công ty đã sản xuất ra nhiều loại bột chế biến sẳn với chất lượng ngày càng cao và đa dạng hóa sản phẩm đáp ứng mọi nhu cầu thị hiếu khác nhau của khách hàng.
Sản phẩm của Tài Ký đã trở nên tiện dụng hơn cho các người nội trợ trong việc chế biến thức ăn. Trên mỗi bao bì sản phẩm đều có hướng dẫn sử dụng đơn giản, dể thực hiện. Sản phẩm bột Tài Ký luôn đạt chất lượng cao, hợp khẩu vị của người tiêu dùng. Công Ty Cổ Phần Bột Thực Phẩm Tài Ký không ngừng hiện đại hóa thiết bị và công nghệ, đầu tư mạnh vào nghiên cứu để tạo ra nhiều dòng sản phẩm có chất lượng đạt tiêu chuẩn quốc tế.
Sản phẩm của Tài Ký đã có mặt tại rất nhiều nước kể cả các nước có yêu cầu khắt khe về chất lượng như Mỹ, Úc, Nhật và các nước châu Âu. Công ty đã đạt được chứng nhận hệ thống quản lý chất lượng theo tiêu chuẩn ISO 9001:2008 và đang xâ y dự ng hệ thống HACCP Vì luôn đặt mục tiêu vệ sinh an toàn thực phẩm lên hàng đầu nên sản phẩm nhiều năm liền được Người tiêu dùng bình chọn là Hàng Việt Nam Chất Lượng Cao đến nay. Thương hiệu Tài Ký đã chiếm được sự ưu ái của Quý Khách hàng, người tiêu dùng trong và ngoài nước.
"Tài Ký Niềm Tin Tưởng Của Các Đầu Bếp"